Jotkut idän tumppukylät saavat toki tukea, mutta ainakaan niillä ei Föglön, Finnströmin ja muiden tukirohmujen lisäksi ole syömävelkaa.
Idässä velattomat kunnat
11
103
Vastaukset
Föglön taloudellinen tilanne on vuosikymmeniä ollut (kiitos kalanjalostuksen) taloudellisesti hyvinvoiva kunta. Jos Ahvenanmaalla on puhuttu kunnasta, jolla menee taloudellisesti hyvin, on aina mainittu juuri Föglö. Jomala on samoin täysin velaton, Finströmin tilannetta en nyt tiedä.
- toistenrahoilla
Ja siihenkin ELY-keskus maksaa kalatalouden edistämiseen tarkoitettua tukea. Ettekö te paskiaiset tosiaan tule toimeen ilman muiden rahoja. AHVENANMAA SAA ENITEN TUKES ASUKASTA KOHDEN.
toistenrahoilla kirjoitti:
Ja siihenkin ELY-keskus maksaa kalatalouden edistämiseen tarkoitettua tukea. Ettekö te paskiaiset tosiaan tule toimeen ilman muiden rahoja. AHVENANMAA SAA ENITEN TUKES ASUKASTA KOHDEN.
Ahvenanmaalla ei ole mitään ELY-keskuksia! Kannattaisi ottaa selvää itsehallinnosta.
- crypjuu
ahvennainen kirjoitti:
Ahvenanmaalla ei ole mitään ELY-keskuksia! Kannattaisi ottaa selvää itsehallinnosta.
Ahvenanmaa saa kuitenkin kyseistä tukea maksaapa sen mikä taho hyvänssä. Uskomatonta se on, mutta tuollainen tuki on todella olemassa.
Tiedät siis että Ahvenanmaa (?) saa kyseistä tukea, mutta et tiedä kuka sen maksaa? Olisi vakuuttavmpaa jos tietäisit sen.
- käytäämmäjärkeä
ahvennainen kirjoitti:
Tiedät siis että Ahvenanmaa (?) saa kyseistä tukea, mutta et tiedä kuka sen maksaa? Olisi vakuuttavmpaa jos tietäisit sen.
Ei minun tarvitse sinulle kotiäidille selvittää kanssaelättiesi 'saatavien' alkuperää. Jokainen kuitenkin ymmärtää miten raskaasti kalatalous ja maatalous ovat valtion tukemia. Ahvenet ovat jo vuosia saaneet esimerkiksi vientitukea siinä missä muutkin kalastajat ja maajussit. Seuraavana varmasti väität ettei vientitukea ole, vai onko sekin yksi Henrikssonin mainitsema veropalautus.
käytäämmäjärkeä kirjoitti:
Ei minun tarvitse sinulle kotiäidille selvittää kanssaelättiesi 'saatavien' alkuperää. Jokainen kuitenkin ymmärtää miten raskaasti kalatalous ja maatalous ovat valtion tukemia. Ahvenet ovat jo vuosia saaneet esimerkiksi vientitukea siinä missä muutkin kalastajat ja maajussit. Seuraavana varmasti väität ettei vientitukea ole, vai onko sekin yksi Henrikssonin mainitsema veropalautus.
Ahvenanmaa saa klumpsumman josta maakuntahallituksen elinkeinovirasto (eikä mikään ELY) sitten jakaa mahdolliset elinkeinotuet.
Olisi vakuutavampaa, jos kertoisit mihin väitteesi perustat. Mutta kun siellä peruskoulussa ei ole edes oppinut lukemaansa ymmärtämään, niin ei voi kauhalla vaatia, kun on lusikalla annettu.- huvittunut
ahvennainen kirjoitti:
Ahvenanmaa saa klumpsumman josta maakuntahallituksen elinkeinovirasto (eikä mikään ELY) sitten jakaa mahdolliset elinkeinotuet.
Olisi vakuutavampaa, jos kertoisit mihin väitteesi perustat. Mutta kun siellä peruskoulussa ei ole edes oppinut lukemaansa ymmärtämään, niin ei voi kauhalla vaatia, kun on lusikalla annettu.Jumalan kunnalla on velkaa. Tämän voi jokainen tarkistaa itse velattomat kunnat sijaitsevat pelkästään idässä. Naurattaa miten sinä kotiäiti luulet sitä terveeksi taloudenpidoksi, että ottaa itsensä täyteen velkaa ja maksaa kun jaksaa. Ahvenet pelastaa ulosotolta suomenkieliset, Ruotsia ei pelasta kohta mikään.
- äläletyhmä
ahvennainen kirjoitti:
Ahvenanmaa saa klumpsumman josta maakuntahallituksen elinkeinovirasto (eikä mikään ELY) sitten jakaa mahdolliset elinkeinotuet.
Olisi vakuutavampaa, jos kertoisit mihin väitteesi perustat. Mutta kun siellä peruskoulussa ei ole edes oppinut lukemaansa ymmärtämään, niin ei voi kauhalla vaatia, kun on lusikalla annettu.Kaikki muut kalatuottajat ja maajussit tarvitsevat tukea, mutta ahvenet eivät.
- 4-13
Eikö Ahvenanmaa olisi kokonaisuudessaan sopivan kokoinen yhdeksi kunnaksi?
- sadanvuodenasuto
Suruudenhulluus estää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221310
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä501194Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221173- 1381013
- 99863
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten323809Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82714Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602