Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

joni virtanen on wannabe juha immonen

kauheajoni

nolo joni vortanen matkii juhaa minkä ehtii. laittaa samallaiset huulet ja nyt käynyt ottamassa mitkä muutkaan kun ripsipidennykdet. voisko joku jo sanoa tolle miten noloa toi identiteetin imeminen itseensä on. juha sentään on edes jotenkin ns kaunis homomies kuntaas joni on leikannut ja teettämyt itsestään ihan naurettavan näköisen sekasikiön. facebookissa jos jokunsanoo poikkinaisen sanan niin joni ei sitä kritiikkiä kestä vaan heti älähtää. nytkin jotain haukkunut viimeisimmissä päivityksissä kus*pääksi. huhhuh mikä rumilus

12

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RöhRöhRöh

      Jonin kärsä on surkuhupaisa ja pumppuhuulet parodiaa.

    • NeekerinPierut---

      Wannabe pellehomostelija.. rumia hönöjä seetana molemmat..

    • bsösäaan

      joni on ihan järkyttävänruma uuden nenänmyötä ei voi kun nauraa

      • perämaakarit

        Kumpikin apinoiden planeetalta.


    • siinäpä.tavoite.pojulle

      No Juhahan kertoi tulevan tv-sarjan mainospätkässä että Putin voisi olla hänen ihannemiehensä koska omaa valtaa. Ehkä otsikon henkilön kannattaisikin muokata ulkonäköään siis Vladimirin suuntaan...

    • kapska

      nauraa. joni näyttää ihan sialta. en olis maksannut tosta nenästä penniäkään. noilla huulilla varmaan onkin hyvä imeä.

    • Katinkultaa

      Milloin rakkaus on muuttunut hyväksikäyttösuhteeksi? Toisella pitäisi olla reilusti yli keskitason mammonaa ja pätäkkää ja elämyksiä ulkomailla tarjota mulle, mulla itsellä ei ole mitään, eikä aikomustakaan jatkossakaan tehdä asialle mitään, kunhan löydän sen varakkaan elättäjän? Ja kun suhde päättyy, mun kuuluu saada puAlet ja sitt uus samanlainen. Ei riitä vastaukseksi, että annan itseni, kun niinhän se toinen osapuolikin tekee, ei se muuten ole minkäänlainen suhde.

    • Liukas.Luigi

      Miltähän Jonista tuntuu, kun tämä humputus on yhtenä päivänä ohi ja ja jäbä herää yksin luukussaan, eikä ketään kiinnosta? Katsoo peiliin ja ymmärtää, että kaikki on tuhoutunut.

    • J-malli
    • JUHAHAIMMONEN

      kaikki mukaan !!
      JUUUUHA IMMONEN ,JUHAHAIMMONEN ! JUUUUHA IMMONEN ,JUHAHAIMMONEN !
      JUUUUHA IMMONEN ,JUHAHAIMMONEN ! JUUUUHA IMMONEN ,JUHAHAIMMONEN !

      • Mari-Vähä-Älyinen

    • Somaperse

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2197
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2023
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1642
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1470
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1446
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1357
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1324
    8. 52
      1228
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1180
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe