Mahtaisko löytyä mukavalle kundille nuoltavaa??? Laita meiliä tosta nimimerkin takaa löytyy osoite....rohkeasti vaan nainen ehdotuksia.
RAUMAN SEUDULTA KIIMAISTA PILLUA NUOLTAVAKSI....
21
2052
Vastaukset
No naiset meiliä tulemaan.....
- kysympähänvaan
jospa ne NAISET ei tykkää susta. Osaa nekin meinaan lukea........
Kaikkia kun ei ole tässä elämässä tarkoitus mielyttää,ei edes joka toista....NAISET on monikossa vain sen takia että löytäis edes sen yhden.....joka tietää mitä haluaa.
- bdbdbd
Täällä olisi pillu nuoltavaksi mutta kuin se ei ole kiimainen
Voiko kiimatonta pillua olla/nuolla?...... Kait sitä voi.....? Haluutko kokeilla saadaankojotain aikaseksi.....?
Ei nappaa baanat,jos 8 tietä ei lasketa,jos epämääräisyydeksi lasketaan se että ei viihdy baareissa ni joo olen epämääräinen....ja miksi täältä,miksi ei? Luulis täälläkin edes yks joka tietää oikeesti mistä on kysymys....vai mitä!
Osta tikkari ja dippaa se silliliemeen. Pääset haluistasi.
Nyt äkkiä tilaamaan 4 ilmaista näytenumeroa Aku Ankkaa: http://tinyurl.com/4akuankkaaHyviä juttuja nähty ja jopa tavattu,mutta vielä koitan jos se tuhma tyttö olis vielä jossain vapaana.....kyllä raumalta sittekin löytyy naisia.....jotka tietää muutakin valtakadun sijainnin. Kuullaan taas...
- HolmesinJones
Tosiasia siis että mitään et ole saanut.
- narinanarikka
rättipääkkönen kirjoitti:
Siinä sulle miettimistä.....Raumalainen!!
aivot tainnut jäädä rättipääkköseltä jo kauan sitten sinne narikkaan
- otanbubinhinkkari
Mistä teitä Raumalaisia sikiää jos mies nuolee teidän ämmien vitut niin mitä te sitä haukutte,kun ette ite kykene,suhina puntit.
- VaimoRaumalta
otanbubinhinkkari kirjoitti:
Mistä teitä Raumalaisia sikiää jos mies nuolee teidän ämmien vitut niin mitä te sitä haukutte,kun ette ite kykene,suhina puntit.
Eihän tuo rättipää raumalta naisia saa, kun meidän omat miehet hoitelevat meidät vaimot kunnolla. Sen takiahan se täällä ruinaa, kun muuten jäisi ilman. Ja ilman se jää täälläkin. :P
Jaahas ja huomenta,keskustelu käy vilkkaana....hyvä hyvä pysyy haku voimassa.....no saan tai en aivot narikassa tai ei....eiköhän se ole mun yksityisasia,oli vissiin väärin kiittää siitä että raumalla ON naisia jotka tietää mitä haluaa.....mutta niitä on!!! Lämpöisiä hetkiä tähänkin päivään.......kuullaan.
Etsintä jatkuu.....
- Simppa111111
Sellaista se luusereilla kun tuppaa just olemaan..mitään ei heru vaikka kuin kerjäis.
- Anonyymi
Hieno kommentti
Tää onkin vanha ketju, mutta olishan se mahtavaa löytää nainen, joka rakastaa saada suuseksiä vieraalta.
- Anonyymi
Täältä löytyis jos ei haittaa et oon aika kokematon vielä. Just täytin 19 mutta pikkupilluni on tälläkin hetkellä ihan kiimalimasta märkä, haluaisin valuttaa kiimalimat pillustani vaimosi tyynyliinalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984