Onko BMW:ssäni tyyppivika, kun olen omistanut auton jo vuoden enkä ole saannut kyytiini ensimmäistäkään naista. Pitäisikö tummentaa lisää ikkunoita tai hankkia tupee?
Olisiko etumukseen tungetusta sukkamytystä apua vai luotanko Bmw-henkseleiden ja bmw-lippalakin lumoon?
Bmw:n tyyppivika?
6
1403
Vastaukset
- EX-corolla man
Ei vika ole autossa, vaan miehessä.
Mä sain eka kerran pilluu 18 vuotiaana, mun -74 corollan takapenkillä vuonna -82.
Tyttö oli vasta 14 vuotias, onneksi silloin ei ollut pedofiileja, niin kuin niitä nykyisin näyttää olevan joka paikassa.
Tuntuu vähän oudolta kun muistelee omia nuoruusaikoja 14 vuotiaan kanssa.
Oma tytär täytti viimeviikolla 14 vuotta, niin oliko se mun eka noin nuori?! Huh,huh- petteripunakuono10
oon nainut sun tytärtä jo kun oli 13v
- 316
Minä sain naisen ikäänkuin kaupanpäälle kun ostin Bemun. Auton olen myynnyt mutta eukko jäi (silti).
- Ei bemaria alle 0,5 milj. olek
Kaikki kääpiösarjan bemarithan ovat
tiloiltaan pienempiä kuin monet riisi-
kupit, joten ongelmasi on aivan ymmär-
rettävä.
Mikä saakin ihmisen hankkimaan ylihin-
taisen ja alamittaisen auton surkeal-
la kiihtyvyydellä täydellisellä talvi-
olosuhteisiin sopeutumattomuudella??
Oikeat bemarithan ovat eri asia.
Ne tunnistaa muuten siitä, jos ei huo-
maa auton kokoa, että niistä ei ole
poistettu tyyppimerkintöjä...
Entisenä bemarin omistajana en kuvit-
telekaan, että joku väittäisi minun
olevan kateellinen näille ns. bemareille...
Tosi-bemarit ovatkin sitten jo eri asia... - Pietu
siitä että bemarilla on kullinjatkeen maine. Kaikki muijat luulee että oot joku pikku munanen eunukki.
- homppppppeeellia
ylimielinen katse. Saat heti jonkun homppelin kyytiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311374
- 103889
- 75713
- 51615
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15533ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..35432- 26399
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175394