Tämä jäi vaivaamaan, että miksi oli olemassa käsky 66, ja miten voi olla, että kaikki totteli sitä eikä jedit tiennyt käskystä mitään. Oliko cloonit jo koulutettu alunperin väärälle puolelle vai miten tämä menee?
Pari kysymystä käskyyn 66 liittyen
6
288
Vastaukset
- Xizor
Kyllä. Muistathan, että jedit eivät alunperin tienneet koko klooneista mitään. Palpatine tai joku hänen alaisensa kävi tilaamassa ne muka edustaen jedejä ja tässä vaiheessa varmaan antoi tarkat ohjeet siitä, miten ne koulutetaan.
- sw_fanityttö
Clone Wars sarjassa (joka käsittääkseni on ihan canonia?) homma meni niin että klooneilla oli aivoissaan jonkinlainen hyvin pieni kasvain tai mikrosiru, johon oli ohjelmoitu tämä käsky 66 ja kun käsky 66 sitten Palpatinen toimesta annettiin niin tää kasvain/mikrosiru pakotti kloonit toimimaan ja tappamaan jedit. Ennen käskyn antamista kloonit itsekään ei ilmeisesti ollut käskystä tietoisia vaan käsky 66:n antaminen sai tän kasvaimen heräämään toimintaan ja käänsi kloonit jedejä vastaan. Joukossa oli lisäksi kourallinen klooneja jotkka jotenkin onnistui taistelemaan tätä käskyä vastaan eikä toteuttanut sitä, kuten esimerkiksi kapteeni Rex.
- Veteranfan
Käsky 66. yksityiskohdista ei olla kerrottu missään SW lähdeteoksissakaan,mitä ilmeisemmin kyse on mikrosirusta,jolla saadaan kloonit tekemään manipuloituja mindcontrol hyökkäyksiä jopa omia joukkoja vastaan.
Goerge Lucasin esitrilogia,jota jopa fanit kyseenalaistavat on kuitenkin hienoja ideoita teknologian vaaroista,joita nykymaailmasta tulee esiin.
Ja todellakin kapteeni Rex nähdään SW-Rebels animaation 2. kaudella!
- aaaa23
Dooku tilasi ja Jango koulutti.
- Aaaghh
Oli myös käsky 65 eli Palpatinen tappo. Nämä käskyt vain sitä varten jos joku hulluksi muuttuu ja oli niitä muitakin käskyjä toki
- Veteranfan
Rebels animaation 2 kaudella nähdään Kloonisotilaat Rex,Wolffe ja Gregor jotka poistivat mikrosirunsa pääkopastaan,mutta tarinassa ei kerrota miksi he niin tekivät.
Mikrosiru istutettiin klooneille ilmeisesti jo heti syntymän jälkeen???
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821399Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä681197Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2141184Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2021174Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121039Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103993Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65913Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍128891Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123788- 77755