Pari kysymystä käskyyn 66 liittyen

NOnyttehä

Tämä jäi vaivaamaan, että miksi oli olemassa käsky 66, ja miten voi olla, että kaikki totteli sitä eikä jedit tiennyt käskystä mitään. Oliko cloonit jo koulutettu alunperin väärälle puolelle vai miten tämä menee?

6

297

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Xizor

Kyllä. Muistathan, että jedit eivät alunperin tienneet koko klooneista mitään. Palpatine tai joku hänen alaisensa kävi tilaamassa ne muka edustaen jedejä ja tässä vaiheessa varmaan antoi tarkat ohjeet siitä, miten ne koulutetaan.

• sw_fanityttö

Clone Wars sarjassa (joka käsittääkseni on ihan canonia?) homma meni niin että klooneilla oli aivoissaan jonkinlainen hyvin pieni kasvain tai mikrosiru, johon oli ohjelmoitu tämä käsky 66 ja kun käsky 66 sitten Palpatinen toimesta annettiin niin tää kasvain/mikrosiru pakotti kloonit toimimaan ja tappamaan jedit. Ennen käskyn antamista kloonit itsekään ei ilmeisesti ollut käskystä tietoisia vaan käsky 66:n antaminen sai tän kasvaimen heräämään toimintaan ja käänsi kloonit jedejä vastaan. Joukossa oli lisäksi kourallinen klooneja jotkka jotenkin onnistui taistelemaan tätä käskyä vastaan eikä toteuttanut sitä, kuten esimerkiksi kapteeni Rex.

• Veteranfan

Käsky 66. yksityiskohdista ei olla kerrottu missään SW lähdeteoksissakaan,mitä ilmeisemmin kyse on mikrosirusta,jolla saadaan kloonit tekemään manipuloituja mindcontrol hyökkäyksiä jopa omia joukkoja vastaan.
        Goerge Lucasin esitrilogia,jota jopa fanit kyseenalaistavat on kuitenkin hienoja ideoita teknologian vaaroista,joita nykymaailmasta tulee esiin.

Ja todellakin kapteeni Rex nähdään SW-Rebels animaation 2. kaudella!

• aaaa23

Dooku tilasi ja Jango koulutti.

• Aaaghh

Oli myös käsky 65 eli Palpatinen tappo. Nämä käskyt vain sitä varten jos joku hulluksi muuttuu ja oli niitä muitakin käskyjä toki

• Veteranfan

Rebels animaation 2 kaudella nähdään Kloonisotilaat Rex,Wolffe ja Gregor jotka poistivat mikrosirunsa pääkopastaan,mutta tarinassa ei kerrota miksi he niin tekivät.
      Mikrosiru istutettiin klooneille ilmeisesti jo heti syntymän jälkeen???

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      50
      3844
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3425
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      34
      2791
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2448
    5. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      20
      1869
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1809
    7. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      185
      1756
    8. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      27
      1487
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      386
      1459
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1238
    Aihe