Pari kysymystä käskyyn 66 liittyen

NOnyttehä

Tämä jäi vaivaamaan, että miksi oli olemassa käsky 66, ja miten voi olla, että kaikki totteli sitä eikä jedit tiennyt käskystä mitään. Oliko cloonit jo koulutettu alunperin väärälle puolelle vai miten tämä menee?

6

257

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Xizor

      Kyllä. Muistathan, että jedit eivät alunperin tienneet koko klooneista mitään. Palpatine tai joku hänen alaisensa kävi tilaamassa ne muka edustaen jedejä ja tässä vaiheessa varmaan antoi tarkat ohjeet siitä, miten ne koulutetaan.

    • sw_fanityttö

      Clone Wars sarjassa (joka käsittääkseni on ihan canonia?) homma meni niin että klooneilla oli aivoissaan jonkinlainen hyvin pieni kasvain tai mikrosiru, johon oli ohjelmoitu tämä käsky 66 ja kun käsky 66 sitten Palpatinen toimesta annettiin niin tää kasvain/mikrosiru pakotti kloonit toimimaan ja tappamaan jedit. Ennen käskyn antamista kloonit itsekään ei ilmeisesti ollut käskystä tietoisia vaan käsky 66:n antaminen sai tän kasvaimen heräämään toimintaan ja käänsi kloonit jedejä vastaan. Joukossa oli lisäksi kourallinen klooneja jotkka jotenkin onnistui taistelemaan tätä käskyä vastaan eikä toteuttanut sitä, kuten esimerkiksi kapteeni Rex.

      • Veteranfan

        Käsky 66. yksityiskohdista ei olla kerrottu missään SW lähdeteoksissakaan,mitä ilmeisemmin kyse on mikrosirusta,jolla saadaan kloonit tekemään manipuloituja mindcontrol hyökkäyksiä jopa omia joukkoja vastaan.
        Goerge Lucasin esitrilogia,jota jopa fanit kyseenalaistavat on kuitenkin hienoja ideoita teknologian vaaroista,joita nykymaailmasta tulee esiin.

        Ja todellakin kapteeni Rex nähdään SW-Rebels animaation 2. kaudella!


    • aaaa23

      Dooku tilasi ja Jango koulutti.

    • Aaaghh

      Oli myös käsky 65 eli Palpatinen tappo. Nämä käskyt vain sitä varten jos joku hulluksi muuttuu ja oli niitä muitakin käskyjä toki

    • Veteranfan

      Rebels animaation 2 kaudella nähdään Kloonisotilaat Rex,Wolffe ja Gregor jotka poistivat mikrosirunsa pääkopastaan,mutta tarinassa ei kerrota miksi he niin tekivät.
      Mikrosiru istutettiin klooneille ilmeisesti jo heti syntymän jälkeen???

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      574
      3814
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2719
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2114
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1917
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1770
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1729
    Aihe