Auto siis -97 3.4 V6.
Vaihdoin tulpat nyt ei tule kipinää, starttaa kyllä mutta ei käynnisty.??????
Chevrolet Transoprt tulppien vaihto -kipinä katosi
5
134
Vastaukset
- vantheman
Et siis muuta tehnyt kuin vaihdoit tulpat? Oletko varma, että kipinää ei tule? Koititko tulpalla johdon päässä lähellä runkoa vai miten?
- Chevychevy
Joo runkoon kiinni tulppa johtoineen ja etummaisiin (3) ei tuu kipinää, takimmaisia en ole vielä testannut kun se on aika hankalaa.. Vaihdoin siis tulpat ja tulpanjohdot en muuta tehnyt. Olisko joku piuha irronnut jostain kun konetta joutuu kallistamaan? Kone starttaa hyvin mutta ei lupaa edes...
- vantheman
Puolan johto? Tuleeko puolalle asti virtaa?
- Chevychevy
Kiitos vastauksista, asia selvisi eli autoon päin katsottuna sen virranjakajan kannen vasemmalla puolella hieman alempana oleva liitin oli irronnut tulpan johtoja asennellessa. On siellä vähän jemmassa, onneksi tarkka silmäinen kaveri huomasi sen. On vissiin puolalle menevä johtoliitin. Joka tapauksessa taas toimii ja olihan se takatulppien vaihto hieman hankalaa, mutta kyllä ne on vaihdettavissa ihan näin harrastelija asentajaltakin. Kiitos. Ja oli kyllä tulpat niin huonossa kunnossa, että ihme kun kävi koko auto. Kärkiväli oli noin 3-5 milliä niissä!
- vantheman
Hyvä kun tuli kuntoon, eikä kipinän katoaminen ollutkaan mikään suuri mysteeri.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli265183Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm123775Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403177IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm482746Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861308Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2831275- 591165
- 791129
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3961112Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2081039