Koulu liikunnan kammo ja julkisen liikunan kammo

voisikojokuauttaa

olen nyt 8. luokalla ja pelkään koulu liikuntaa yli kaiken ja toisena tulee muu julkinen liikunta ja vielä kun meillä on sellane yli 50-vuotias nainen opettajana. pahin asia koulu liikunnassa tänä vuonna että meidn luokan pojilla on samaan aikaan liikkaa mutta ovat toisella puolella kenttää näin syksystä. Pelko ei ollun viime vuonna niin paha koska meillä oli usein liikka tunti niin että ei ollut muita kentällä. olen pari kertaa "lintsannut" koska olin vain vähän kipeä niin en mennyt kouluun. välttelen kaikin mahdollisin keinoin koulu liikuntaa että en olisi taas pilkan kohde koska en osaa mitään tähän kaiken päälle, kun muut ovat jtn joukkuevoimistelioita ja yeisurheilijoita yms. osaako joku samaistua ja jos olis vinkkejä miten pysyä siellä varjossa ettei kukaan huomaisi minua? ja eikä sit kiitos näitä kommentteja "Ota ittees niskasta kiinni ja rohkeesti vaa meet ja näytät niille" koska niistä ei ole mitään hyötyä ollut ikinä minulle ne ovat vaan pahentaaneet asiaa

3

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voiskojokuauttaa

      ja unohdin mainita että huomenna on seuraava liikkatunti

    • Apuaon

      Puhu asiasta koulukuraattorille. Hän varmasti osaa auttaa sinua. Voit jopa saada jossain määrin vapautusta liikasta. Minullakin oli hieman vaikeeta elämä ylä-asteella ja silloinen kuraattorini auttoi todella paljon.
      Onnea!

    • DF123

      Tosiaan puhu kuraattorille. Itsellä oli samanlaisia kokemuksia koululiikunnasta. En saanut vapautusta liikunnasta mutta pääsin yksin kävelemään, pyöräilemään, kuntosalille yms. Onhan se kuitenkin parempi kuin lintsaaminen ja poissaolot.

      Omasta mielestäni liikunnan pitäisi olla muiden taiteellisten aineiden ohella vapaa-valintaisia

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      37
      2409
    2. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      177
      1589
    3. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1515
    4. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      1353
    5. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1209
    6. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      934
    7. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      308
      903
    8. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      890
    9. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      38
      825
    10. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      75
      816
    Aihe