https://500px.com/photo/18242831/autumn-hedgehog-by-jiří-míchal
Pidätkö syksystä vuodenaikana?
61
61
Vastaukset
- olipassuloinenkuva
Pidän paljonnkin. Syksy ja kevät parhaita :)
- ihanakuva
Pidän. Parhaat ulkoilusäät tai tietysti riippuu vähän, mutta raikas ilma on mukava.
- aiempitaas
Hapekas, juuri niin:)
- aiempitaas
Onko? Miten niin, vai matkitko nyt kolaollia:)
aiempitaas kirjoitti:
Onko? Miten niin, vai matkitko nyt kolaollia:)
Mitä jos olenkin alkuperäinen? :)
https://www.youtube.com/watch?v=iYc5sqJOmVo- aiempitaas
Onnii kirjoitti:
Mitä jos olenkin alkuperäinen? :)
https://www.youtube.com/watch?v=iYc5sqJOmVoTottakai olet:)
Olipa ihana siili. Soitteli pianoa ja kävi kylvyssä. aiempitaas kirjoitti:
Tottakai olet:)
Olipa ihana siili. Soitteli pianoa ja kävi kylvyssä.Atelerix albiventris. Afrikkalainen kääpiösiili.
- Kylläpidän
onni;)
- siiiliiiiii
Ihaaana <3 söpsö <3
- Arkasydän
En tykkää kun vesisateet muuttuu kylmäksi ja sydän pakottaa etsimään syliä johon käpertyä turvaan pimeydeltä.
- Kylläpidän
Ainakin tällaisina kauniina syyspäivinä ei ole mitään valittamista. Hieno vuodenaika. jokaista kaunista syyspäivää katsoo katse viipyillen ja ihaillen kunnioittavasti sen tapaa korjata mennyt kesä lehtikekoihin, punaisiin puolukkamättäisiin, omenapuiden latvuksissa kypyneisiin omenoihin päätyen korjatujen viljapeltojen autioon ilmeeseen.
- pikkukb
Pidän syksystä eniten.
Kaikki vaan sopii mulle.
Värit ilma sade
Kaikki sopivaa. - Valumöltti
Jaah, sadonkorjuun aika joten kiirettä ja stressiä riittää. Mutta kirjaimellisesti sitä niittää mitä on kylvänyt :). Sitä syksy ainakin minulle on aina merkinnyt, hyvässä ja pahassa :)
- getdowntoit
Kaikki vuodenajat ovat hienoja. Syksyn paras puoli on se, että pimeys piilottaa kasvoni ja sade kyyneleeni.
- pehmopalleoinenmoinen
Pidän, mutta keväästä kaikista eniten tai kunnon pakkastalvesta. Mikäs on Onnin lempparivuodenaika?
- Entinen_palsta-urpå
Ainoa hyvä asia syksyssä on se, että se ei ole aivan yhtä perseestä kuin talvi. Ja se ei ole paljon se.
Ensi kesää odotellessa... - Verhoutuaväreihin
Pidän kaikista vuodenajoista. Syksyyn voi piiloutua.
- IhanaKuva
<3 lutuinen siili <3
- tarkkaluku
Keväästä 30 %, kesästä 40%, syksystä 20% ja talvesta 5 % loput hänestä, eli 5 %.
- piikikäs
Inhoan sua!
- piikikäs
Käsittelen/puran ikävän tunnetta.
- toutoutoutourettee
lorttolorttolorttolorttolortto.... olen eniten ikävä.
- Ihanpikkuruinenhalaus
Onnii kirjoitti:
Eikö parempia foorumeita kyseiseen hommaan olisi vaikka:
-viha
-katkeruus
-häpeäOnni, tiedätkö.. luulen että piikikäs pitää susta. Sun juttuihin ja tapaan olla täällä haluaa helposti samaistaa ikävöimänsä ihmisen, sä oot sellainen suloinen ja ihana palstaihminen.
Ihan pakko laittaa itsekin muutama virtuaalihalaus näin ilmateitse ;) ehket pahastu ja ehkei sun rakas pahastu jos lähetän sen täällä näin tuntemattomana tuntemattomalle :) Ihanpikkuruinenhalaus kirjoitti:
Onni, tiedätkö.. luulen että piikikäs pitää susta. Sun juttuihin ja tapaan olla täällä haluaa helposti samaistaa ikävöimänsä ihmisen, sä oot sellainen suloinen ja ihana palstaihminen.
Ihan pakko laittaa itsekin muutama virtuaalihalaus näin ilmateitse ;) ehket pahastu ja ehkei sun rakas pahastu jos lähetän sen täällä näin tuntemattomana tuntemattomalle :)Tottakai pitää. Suorastaan palvoo. Mutta yleensä, jotkut ihmiset suuttuu kun ne kuulee jotain mitä ne ei halua kuulla.
- piikikäs
Ai että haluaisin olla palvelijattaresi!
piikikäs kirjoitti:
Ai että haluaisin olla palvelijattaresi!
Valittevasti moiselle ei ole tarvetta. Mutta jos tunnet että sinulla on paljon annettavaa, tahdot ehkä puhdistaa omatuntoasi, niin mikset vaikka ohjaisi voimavarojasi hyväntekeväisyystyöhön?
- onnillekysymyksiä
Onnii kirjoitti:
Eikö parempia foorumeita kyseiseen hommaan olisi vaikka:
-viha
-katkeruus
-häpeäKuinka paljon sinä Onni häpeät itseäsi? Toinen kysymys kuuluu, montako vuotta aiot olla ikäväpalstalla?
onnillekysymyksiä kirjoitti:
Kuinka paljon sinä Onni häpeät itseäsi? Toinen kysymys kuuluu, montako vuotta aiot olla ikäväpalstalla?
En yhtään, miksi häpeäisin itseäni? Päivän pidempää kuin sinä.
- Ihanpikkuruinenhalaus
Onnii kirjoitti:
Tottakai pitää. Suorastaan palvoo. Mutta yleensä, jotkut ihmiset suuttuu kun ne kuulee jotain mitä ne ei halua kuulla.
Näinhän se on. Mielikuvitus tekee täälläkin tepposet. Mun kohdalla tilanne menee yleensä niin, ettei tarvitse kovin paljoa sanoa sellaista, joka ilmentää tyhmyyttä, kovuutta tai muuten mua ärsyttävää, kun ihminen menettää asemansa mun silmissä. Se on toisaalta valitettavaa, olisi niin kiva tykätä jostain ihmisestä ja säilyttää se hieno kuva hänestä. Ollaan kuitenkin erilaisia ja onneksi kaikista ei tarvitse tykätä. Nyt täytyy mennä.
- onnillekysymyksiä
Onnii kirjoitti:
En yhtään, miksi häpeäisin itseäni? Päivän pidempää kuin sinä.
Mikä sinun ongelmasi sitten on?
Ihanpikkuruinenhalaus kirjoitti:
Näinhän se on. Mielikuvitus tekee täälläkin tepposet. Mun kohdalla tilanne menee yleensä niin, ettei tarvitse kovin paljoa sanoa sellaista, joka ilmentää tyhmyyttä, kovuutta tai muuten mua ärsyttävää, kun ihminen menettää asemansa mun silmissä. Se on toisaalta valitettavaa, olisi niin kiva tykätä jostain ihmisestä ja säilyttää se hieno kuva hänestä. Ollaan kuitenkin erilaisia ja onneksi kaikista ei tarvitse tykätä. Nyt täytyy mennä.
Jep jotenkin näin :)
Mikä sinun ongelmasi sitten on?
Ei minulla ole ongelmia, sinähän noita tyhmiä kyselet, joten oletettavasti ongelma on itselläsi.
- onnillekysymyksiä
Onnii kirjoitti:
Ei minulla ole ongelmia, sinähän noita tyhmiä kyselet, joten oletettavasti ongelma on itselläsi.
Se on hyvin iso ongelma että kieltää ongelmat.
Se on hyvin iso ongelma että kieltää ongelmat.
Se on hyvin vakava asia, että kuvittelee asioita jotka eivät ole edes olemassa.
- mukavaasyksyä
Kiitokset kun jaoitte hienot kuvanne, piristi iltaa. Pienistä jutuista sitä tuleekin hyvä mieli.
- pidänkin
Kyllä...
- mitäsanooonni
Pitäisikö Onnin mielestä Suomessa siirtyä vasemmanpuoleiseen liikenteeseen?
- mitäsanooonni
Onnii kirjoitti:
Mikä jottei! Suomihan on jo konkurssikypsä, se saattaisi olla viimeinen naula arkkuun.
Tiesitkö että Ruotsissa on edelleen rautatieliikenteessä vasemmanpuoleinen liikenne?
mitäsanooonni kirjoitti:
Tiesitkö että Ruotsissa on edelleen rautatieliikenteessä vasemmanpuoleinen liikenne?
En.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1458470Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde462378Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja272210- 361822
- 951748
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811717Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai201138Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1081133Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik51019- 531015