Antipersun räpiköintiä!

Kiitosteille

Suurta iloa ja tahatonta huumoria esittelevät antipersut ovat rikkaus myös tälle palstalle!
Parisen viikkoa sitten antipersujen suurimpiin ongelmiin kuului se ettei ulkoministeri Soini ole oikein käynyt ulkomailla kun kukan ei haluu sitä mihinkään.
Kunnes Soini lähti rapakon toisellepuolen virkamatkalle. Tavaten Obaman ja Kerryn, maailman kärkipoliitikot!
Siitäkös se antipersun kengänkärjellä killunut leuka lörpsähti jo kannan alle!
No eipä muuta kuin tuijottamaan näkyykö tennissukka ja pohkeet, uijui!
Mahtavan hauskaa ja koomista antipersut! Jatkakaa meidän hauskuuttamista!

14

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "Antipersuja" on yhtä paljon olemassa kuin joulupukkeja ja ufoja.

      Vainoharhaisuus sen sijaan on yleinen ilmiö. Politiikassa se on uskottavan toiminnan este.

    • harhaa_harhaa

      Taas persulla raskas yö kun antipersu unissa uhkaa. Aamulla ei ollenkaan levännyt olo.

      • Repesin.


      • pepep kirjoitti:

        Repesin.

        Mielenkiintoista, mistä ja miksi ?


      • 6776 kirjoitti:

        Mielenkiintoista, mistä ja miksi ?

        Mieti sitä pimeinä iltoina.


      • pepep kirjoitti:

        Mieti sitä pimeinä iltoina.

        Onko tuollainen mielestäsi pohtimisen arvoista, mutta repemisen syitä voi olla useita. Riippuen siitä mistä ja mikä on revennyt. Yleensä repeämä syntyy kun jotain rasitetaan liikaa.


      • BeaBut kirjoitti:

        Onko tuollainen mielestäsi pohtimisen arvoista, mutta repemisen syitä voi olla useita. Riippuen siitä mistä ja mikä on revennyt. Yleensä repeämä syntyy kun jotain rasitetaan liikaa.

        Tyhmä persu.


      • OkkoMan
        pepep kirjoitti:

        Tyhmä persu.

        Noinkohan ;)


      • OkkoMan kirjoitti:

        Noinkohan ;)

        Kyllä!


    • Oenonen

      Tapasihan halonenkin heidät. Joten onpas huikaisevaa. Siis se että ulkoministeri tekee jopa työtään eikä vain tunge nakkeja perseeseehensä.

    • rimaylös

      Jos ulkoministeri käy ulkomailla ja sitten kirjoitetaan että Soini oli hikinen ja väsynyt ja lateli jotain pseudofilosofisia tyhjänpäiväisyyksiä. Saavustuksiin on siis laskettava vain se että ulkoministeri kävi ulkomailla. Ehkä kansa odottaa jotain muuta ulkoministeriltä.

    • El_Tankero

      Lehtien mukaan Soini sanoi Obamalle "I am Timo from Finland , nice to meet you". Ja Obama vastasi "Nice to see you, too", ja jatkoi matkaansa.
      Sinnäpä pisti Soini maailmankirjat järjestykseen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      138
      1401
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      901
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      553
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe