Olen löytänyt kesän aikana itselleni uuden miehen. Ollaan jo päädytty sänkyynkin asti, mutta itselle on ollut vähän pettymys, kun tuntuu et en lämpene tarpeeks (mies ei lämmittele mua ennen aktia muuten kuin suudelmilla) ja toine et sen vehje on niin lyhyt eli aika olematon mut paksuutta kyllä löytyy. Ollaan kokeiltu pelkäästään lähetyssaarnaajaa, ja se ei oikein vain tunnu miltään, kun mä olen tottunut edellisessä suhteessa saamaan isoa kalua. Joten oisko teillä jotain hyviä vinkkejä meille tarjota? Ja itse en kovin mielelläni menisi päälle, kun en tiedä mitä siellä ollaan.
Apuja kaivataan.
6
376
Vastaukset
- llluuuu
ihan selvä pieni kyrpäisen ukon kirjoituksia. hei haloo
- 1515484
sinun pitäis pyytää jos mies vaikka aluksi hieroisi käsin sinua ja sen jälkeen siirtyisi nuolemaan sinua sieltä. Jos pidät että rintojasi hyväillään niin sitäkin voisitte tehdä. Kokeilkaa myös takaapäin asentoa, säädätte vain itsenne sopivalle korkeudelle ei kannata unohtaa seksikkäitä alusvaatteita.
- nuolemisestapitävä69
Koollahan ei oikeastikkaan ole merkitystä. Pyydä että hän hyväilee ja nuolee sulle ensin orgasmin. Sen jälkeen siirrytte itse aktiin ja vaihtelette eri asentoja,löydätte kyllä hyvät asennot mistä molemmat nauttii. Jos hän ei pidä nuolemisesta,niin sitten keksitte jotain muuta millä tyydyttää sut ensin.
- ratsastusonihanaa
Takaapäin, ettekö tosiaan sitäkään ole vielä kokeillu. Ei kun reippaasti kokeilemaan kaikkia mieleen juolahtavia asentoja ja sinuna vain kipuisin päälle ja rupeisin touhuamaan. Kyllä sä siinä itseäsi liikuttaen tunnet miten tuntuu parhaimmalta. Se siinä päällä olossa parasta just onkin, kun voit liikkuu omaan tahtiin ja liikkeiden mukaan. Jos mies rupee tahdittelee, niin kyllä minä ainakin silloin stoppaan miehen ja sanon, että nyt mennään minun mukaan. Rohkeasti vaan hakemaan nautintoa.
- pikapano
Meillä vaimo haluaa aika usein nimenomaan takaapäin. Sopii kivasti pikapanoihin aina silloin tällöin.
- aloittaja1
Kiitos kaikille vinkeistä. Täytyy siis ensi kerralla sanoa kullalle, että lämmittelis mut ensin kunnolla.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!4593043Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?3092994- 702078
Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3401588Arto Satonen ja kokoomus 2020: Poliittiset virkanimitykset ovat koruptiota
2025: Kokoomus on junttaamassa Arto Satosta Kelan johtoon ohi pätevämpien hakijoiden. https://www.hs.fi/politiikka/art-1911464- 1051213
Voisiko olla jopa niin
Että kumpikin vähän pelkää totaalista heittäytymistä, koska tiedetään että se olisi menoa sen jälkeen. Samaan aikaan hal751202Saara Aalto ja Teemu Roivainen paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaus kietoi meidän kohtalomme..."
Oho! Ex-pari on palannut yhteen musiikin merkeissä. He tekevät Rakkaustarina-nimeä kantavan 20-vuotisjuhlakiertueen syks121097K&T: Harvinainen haastattelu: Susanna Laine avaa suhdetta Petri Nygårdiin: "Olin sinkku vuosia..."
Susanna Laine ei ole kertonut suhteestaan Petri Nygårdiin (Petri Laurila) julkisuudessa juurikaan. Aktiivisesti sosiaali81065- 111980