Millaista vaihtelua haluaisit seksisuhteeseesi piristämiseen, jos saisit toteuttaa kaikkein villeimpiäkin halujasi?
Seksisuhteeseesi vaihteluytyä
6
<50
Vastaukset
- MuitakinHaluava
Muiden miesten kanssa rakastelu piristää aina kummasti vakisuhdettani ja antaa uusia ideoita seksiimme.
- Tantraa
Kokeilkaa tantraseksiä. Yllätytte varmasti sen hyvistä vaikutuksista.
Omassa suhteessa kakkonen on kokonaan pois suljettu vaihtoehto ja itseäni se kiinnostaa todella paljon.
- Harmi.se.on
Mikä vahinko, että on poissuljettu.
Todellakin ja olenkin ajatellut hakea sitä suhteen ulkopuolelta koska minulle todella ongelmana tuo asia. On vaan todella vaikea löytää toista osapuolta joka ajattelisi asiasta samoin ja olisi muutenkin kaikin puolin ok sekä ihminen kenellä muuten kaikki asiat kunnossa. Itselläni on kaikki asiat "perhe, talous ja työ" kunnossa ja elän kaikin puolin hyvää elämää muuten ja pidän itsestäni huolta niin olen ihan hyvässä kunnossa.
- Onko.totta
Kaikilla pyyhkii seksialueilla kaikki hyvin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733944Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k92111Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2301380- 1501356
- 1141189
- 1121178
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721081Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik61025- 60994
- 35916