Onko muut huomanneet noin 25-vuotiasta viimeisen päälle laitettua miestä, joka ajaa tummalla pienehköllä autolla kotirouvien luokse päivisin ja viipyy siellä tunnista kahteen tuntiin? Itse autoilen työni puolesta paljon Lempäälässä, joten olen työni ohella kiinnittänyt asiaan huomiota. Monista pihoista aamulla lähtee auto töihin miehen ajamana ja sitten päivällä tämä pieni tumma auto, jota ajaa noin 25-vuotias mies ilmestyy pihalle tunniksi - pariksi. Ja kyseessä ei ole mikään yksi talo vaan tätä on useammassa paikassa ja toistuvasti. Tuskin mistään imurikauppiaasta on kyse kun noin kauan viipyy ja käy viikoittain samoissa osoitteissa.
Kotirouvien viihdyttäjä?
14
133
Vastaukset
- wgcpöä
Taidat olla joku kateellinen kun niin seurailet asukkaiden piha ympäristöä...
- Hehehehehehe
Alkoiko kuumottamaan :D
- niinseonpi
Pitäähän kotirouvillakin olla viihdettä!
- Seurannut
Tuo on varmaan sama nuorimies, jonka olen huomannut käyvän meidän naapurissa joka viikko jo jonkin aikaa. Sielläkään ei ole päivällä kuin rouva kotona, koska lapset ovat koulussa ja mies Tampereella töissä. Kovin on rouva ollut semmoinen iloisemman oloinen siitä lähtien ja jumpasuihkussa huomasin, että oli innostunut sheivaamaankin paikkansa karvattomiksi kun ennen oli täysi puska. Liekkö nuorimies innostanut tai jopa sheivaa rouvan "samaan hintaan" :D
- Virosta
Se on ilueeti
- Suskusi
Onko tietoa, paljonko veloittaa? Itselläni on vähän iäkkäämpi mies ja olisin kanssa kiinnostunut saamaan päivisin tänne nuorta miestä seuraksi, mikäli hinta ei ole aivan mahdoton...
- OnnellinenMaija
Minulta ainakin 100e/käynti. Todella ihana ja huomaavainen palvelu. Voin kyllä suositella. Sitä ihan itsekin tuntee nuorentuvansa nuoremman miehen seurassa!
- Bastrado
Se on kysynnän ja tarjonnan laki mikä jyllää.
- KuulinettäoisSomali
Onko se nuorimies maahanmuuttaja vai persu.
- MarikaJee
Ei se mitenkään erityisen ruskettunut ole, joten varmaankin persu tai ainakin lähialueilta.
- oiujhjklkjh
Sittenhän se on vihervasemmistolainen, jos se on suomi somali.
- sesesesese
onko sillä pitkä...se
- RouvaXL
Valtava.
- aloittaja_on_työtön
mutta ei ole uskaltanut sitä vielä kotona kertoa. Siksi ajelee päivät pitkän ympäriinsä ja kyttäilee ihmisten pihoja ja autoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606354- 1003302
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252616- 212228
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551798- 271736
- 251530
- 491422
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261413- 321388