Karviassakin.
Onhan se hieno asia kun metsämarjat saadaan hyötykäyttöön, mutta ei puolukkaakaan ihan raakoina tarvitse saaviinsa toisten tuvannurkalta tulla rapsuttelemaan.
Nyt on metsänharvoijat taas liikkeellä
8
126
Vastaukset
- monitoimikone
Marjoja kyllä riittää metsässä heillekin.
Mutta ihan tuvan nurkalta ei tarvitse tulla saavinsa kanssa haravoimaan. Uskovat kyllä puheen, jos käytte huomauttamassa.
Hyviä metsänhoitajia ovat. Vievät mättäiltä kävyt, mustikat, neulaset puolukat ja kaikki oravaa pienemmät. Saavat siinä samalla kerättyä puunsiemenet, mustikat ja puolukat. Kätevää.- Anonyymi
Miniät ei käy marjassa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miniät ei käy marjassa
Fasebookkiin otetaan kuvia ja syytetään kanta suomalaisia vaikka roskaajat thaimaasta Prkl
- metsään_vain
Metsän antimia riittää kaikille. Suurin osa jää noukkimatta. Nytkin vielä voi kerätä mehu-mustikkaa ja puolukkaa. Pian alkaa sienestys.
- Anonyymi
tottahan metsissä kaikille marjoja riittää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tottahan metsissä kaikille marjoja riittää
Sanovat ettei sateella voi marjastaa. Itse tykkään jos Marjat on märkiä.
- Anonyymi
Pyörii kuin puolukka
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pyörii kuin puolukka
Aloittajalla on jäänyt kammarisuristin puikittain anaaliin kun on niin negatiivinen.
Mitä se sinulle kuuluu vaikka vetäisivät pelkkiä raakileita. Saavat tehdä mitä tykkäävät.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038192- 1105743
- 555171
- 2875168
- 773813
- 583021
- 662737
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481