Naiset teille minulta

kauniiltavain

Jos nainen haluaa, hän saa miehen kuin miehen.
Ei väkisin, vaan viettelemällä ajan kanssa. Muutu ihmeelliseksi ja henkeä salpaavaksi erilaiseksi ja näyttäväksi naiseksi, ei "ulkoapäin sisälle" vaan "sisältäpäin ulos".
Rakkautta kaikki miehet kaipaa, opettele rakkauden ammattilaiseksi. Siten saat mieheltäkin sen mitä haluat, rakkautta, huolenpitoa, aseman yhteiskunnassa kunniallisena vaimona ja tarpeeksi seksiä.

15

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • terveeltäpohjalta

      Jos ihminen (nainen tahi mies) lähtee liikaa muuttamaan itseään jonkun toisen saadakseen, niin siinä ollaan jo väärällä tiellä.

      Ihan parasta on, kun toinen pitää toisesta sellaisena kuin tämä on. Joskun on vain niin, että siitä huolimatta toista ei voi saada. Ei siinä mitään ylimääräisiä keinoja silloin aleta käytellä.

      • kaikkilähteeitsestä

        Ei. Sisältäpäin ulos. Hiffasitko?


      • terveeltäpohjalta

        Mä olen muutenkin sisältäpäin ulos, mutta kirjoitit: "Muutu ihmeelliseksi ja henkeä salpaavaksi erilaiseksi ja näyttäväksi naiseksi"

        siis MUUTU


      • heippapakkolopettaa

        Niin, muutu omaksi ihanaksi tahtovaksi ja intohimoiseksi itseksesi. Kaikilla on "naamio". Miehet pitää aidoista ja itsenäisistä, määrätietoisista ja tasapainoisista naisista, jotka tykkää seksistä, rakastelusta.. Siis MIEHET, isolla. Nainen on miehen kruunu.


      • terveeltäpohjalta
        heippapakkolopettaa kirjoitti:

        Niin, muutu omaksi ihanaksi tahtovaksi ja intohimoiseksi itseksesi. Kaikilla on "naamio". Miehet pitää aidoista ja itsenäisistä, määrätietoisista ja tasapainoisista naisista, jotka tykkää seksistä, rakastelusta.. Siis MIEHET, isolla. Nainen on miehen kruunu.

        Ei mun tarvi muuttua, olen tuota kaikkea jo.


      • villiluontosiko

        Et ole.


    • EiVäkisin

      Ei kaikki halua saada "miestä kuin miestä". Jotkut älyää antaa miehen elää omaa hyvää elämäänsä, jos hänellä on jo sellainen.

      • jaminähänselähdenpois

        Et tiedä siis mitä on ......intohimoinen ja villi, aito rakkaus?


      • EiVäkisin
        jaminähänselähdenpois kirjoitti:

        Et tiedä siis mitä on ......intohimoinen ja villi, aito rakkaus?

        No sitä mulla on ihan omassa kodissani :D

        Kuin myös hänellä omassaan, oletan.


    • LähtökoHta

      Ei saa, eikä ole tarkoituskaan saada. Aloituksessa on jotain hyvää, mutta motiivi on pielessä.

    • pitääpaikkaansa

      Hyvin mun mielestä kirjoitettu. Sisältä ulospäin.

    • tälläviestillämoido

      tarkoititko: muutu hänen myötä, ennemmin kuin hänen vuoksi.
      pudotus todellisuuteen saattaa aiheuttaa pettymyksen, jos kumpikin esittää jotakin erilaista kuin ovat tositilanteissa.

    • olen_mikä_olen

      En ryhdy enää suhteeseen joten en jaksa liiemmin pohdiskella olenko tarpeeksi hyvä jollekin tai luonnettani ylipäätään, pääsee elämässä helpommalla. Tarpeeksi vaikeaa ollut tähän asti.

    • nainen_pyytää

      Eniten kiinnostaisi miehen näkökulma. Voisivatko miehet kertoa mikä sai rakastumaan?

      • Näkö_Kulma

        No ei mitkään temput ainakaan. Koko pakkaus ilman kommervenkkejä ja ilman läpinäkyvää nuleskelu-imartelua.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      107
      2027
    2. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1480
    3. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      107
      1463
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1327
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1164
    6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      480
      1094
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      56
      1037
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      943
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      902
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      866
    Aihe