Moi!
Minulla on kaksi miekkähäntä tuliliskoa(?) Toisen silmät ovat samentuneet, ikäänkuin silmän päälle olisi tullut samea peite? Myöskin leuan alle on tullut jonkunkokoinen "pussi". Ja maha turvonnut mielestäni. Ei ole syönyt viikkoon, eikä ruoka maistu vieläkään. Myös iho näyttää sameammalta(??) Se on noin 8-vuotias. Niiden kanssa on ollut nyt viikonverran muutama miljoonakala, mutta millikset ovat lähdössä ylihuomenna tuttuni akvaarioon. Eristin tämän tularin karanteenialtaaseen juuri äsken. Pohjamatsku on n 1-2mm suht pyöreää soraa. Viittaisivatkohan oireet sen syömiseen? Akvaa siivotessani löysin myös vanhan nahkan.. Eikös tularit yleensä syö sen? Olisikohan mitään millä tularini oloa voisi toistaiseksi helpottaa? kotikonsteja? Maanantaina vasta pääsen eläinkauppaan hakemaan lääkettä. suosituksia?
sameat silmät?
apua
1
440
Vastaukset
- Zuuls
Mitä lääkettä aiot antaa ja mihin vaivaan?
Eikö olisi parasta soittaa suoraan asiantuntevalle e.lääkärille, jonka kanssa voisitte puhua mikä salamanterilla on?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1562697
- 2011987
- 711736
- 921648
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91461Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.361392- 781133
- 811050
- 951019
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes193966