nekala asuinalueena

perheellinenn

Onko rauhallinen ja lapsiperheelle sopiva?

37

2552

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mknnknjnjnj

Ei ole. Atomikylässäkin tapettu useita ihmisiä.

• reska

Atomikylää ei ole enään vuosiin ollut, viimeisinä vuosina sielläkin asui
        päihde ongelmaisia ei perheitä, nykyään maansiirtoo näkyy kaupunki
        siellä harjoittavan. Nekala on kiva paikka asua, koulut lähellä, ihmisiä
        on kait tapettu milloin missäkin??? Ihan ulkomaillakin, tietääkseni,
        Tuu vaan Nekalaan, asunut 36 vuotta, jotkut koko ikänsä...................
        ,

• koolli
        reska kirjoitti:

Atomikylää ei ole enään vuosiin ollut, viimeisinä vuosina sielläkin asui
        päihde ongelmaisia ei perheitä, nykyään maansiirtoo näkyy kaupunki
        siellä harjoittavan. Nekala on kiva paikka asua, koulut lähellä, ihmisiä
        on kait tapettu milloin missäkin??? Ihan ulkomaillakin, tietääkseni,
        Tuu vaan Nekalaan, asunut 36 vuotta, jotkut koko ikänsä...................
        ,

Nekalassa ei asu muitakun köyhiä ja juntteja, kannattaa valita parempien ihmisten asuinalue. Miksi asua moniongelmaisten keskellä?

• reska
        koolli kirjoitti:

Nekalassa ei asu muitakun köyhiä ja juntteja, kannattaa valita parempien ihmisten asuinalue. Miksi asua moniongelmaisten keskellä?

Missähän päin niitä parempien ihmisten asuinalueita on. Olisko Pispalassa?
        Vuokratkin ihan kaameita, vanhoissakin asuinnoissa. Kai siellä ei ole koskaan
        ketään tapettu, saatika murhattu. Sillä ne hinnat ymmärtää??? Hyvä Nekala.
        Niin köyhä olen, asun nyt sit Nekalassa, mua ei vielä ole kukaan listinyt........
        Kai olen sit köyhä tai juntti? tai moniongelmainen, asun keskellä Nekalaa......

• Nekalalainen
        koolli kirjoitti:

Kuules nyt vatipää. Nekalassa on 90 % omistus asuntoja kaupungin vuokrataloja on 6 kpl. Bussit kulkee 10-15 min välein,koulut löytyy ja kuka vanhenpi antais lastensa tulla kouluu ja lukioon niin vammaiselle paikalle kun annat ymmärtää?? Missähän itse asut kun oot niin kriittinen ja niin erittäin sivistynyt ja parenpi ihminen. Olen asunut täälä yli 10 vuotta nuorin tyttöni on 5 vuotias eikä ikinä kukaan ole mulle,muijalleni tai lapsilleni sanonut tai tehnyt mitään pahaa. Nekalaan vaan täälä on hyvä olla.

• koolli
        Nekalalainen kirjoitti:

Kuules nyt vatipää. Nekalassa on 90 % omistus asuntoja kaupungin vuokrataloja on 6 kpl. Bussit kulkee 10-15 min välein,koulut löytyy ja kuka vanhenpi antais lastensa tulla kouluu ja lukioon niin vammaiselle paikalle kun annat ymmärtää?? Missähän itse asut kun oot niin kriittinen ja niin erittäin sivistynyt ja parenpi ihminen. Olen asunut täälä yli 10 vuotta nuorin tyttöni on 5 vuotias eikä ikinä kukaan ole mulle,muijalleni tai lapsilleni sanonut tai tehnyt mitään pahaa. Nekalaan vaan täälä on hyvä olla.

Jo kirjoitustaitosi kertoo riittävästi. Itse haluan asua koulutettujen ja fiksujen keskellä. Teillä on varmasti ihan kivaa siellä, mutta ei kiitos: ansaitsen jotain paljon parempaa.

• Nekalalainen
        koolli kirjoitti:

Jo kirjoitustaitosi kertoo riittävästi. Itse haluan asua koulutettujen ja fiksujen keskellä. Teillä on varmasti ihan kivaa siellä, mutta ei kiitos: ansaitsen jotain paljon parempaa.

Eipä tuo sun kirjoitustaitoskaan niin kovin kehuttavaa ole koolli. Et sitten saanut vastattua missä niin hienossa ja fiksussa paikassa asut kun kerran "ansaitset" niin paljon parenpaa ?

• Tiedonhaluinenvain
        koolli kirjoitti:

Ja mitkähän ovat niitä fiksujen ja koulutettujen ihmisten asuinalueita?

• Ratinan.ruhtinas
        Tiedonhaluinenvain kirjoitti:

Ja mitkähän ovat niitä fiksujen ja koulutettujen ihmisten asuinalueita?

Esim. Pyykinikki, Tahmela, Pispala, Tammela, Tampella, Finlayson ja Ratina. Kaikkihan tuon tietävät, sen näkee neliöhinnoista. En ikinä voisi asua esim. Nekalassa, Multisillassa, Tesomalla tai Peltolammilla. Niissä on vain köyhiä ongelmineen, ei mitään fiksua toimintaa. Köyhien on vissiin pakko.

• reska
        Ratinan.ruhtinas kirjoitti:

Esim. Pyykinikki, Tahmela, Pispala, Tammela, Tampella, Finlayson ja Ratina. Kaikkihan tuon tietävät, sen näkee neliöhinnoista. En ikinä voisi asua esim. Nekalassa, Multisillassa, Tesomalla tai Peltolammilla. Niissä on vain köyhiä ongelmineen, ei mitään fiksua toimintaa. Köyhien on vissiin pakko.

Pyykinikki? Missäs päin Tamperetta se on? Oliskohan siellä missä
        kerran kymmenessä vuodessa ajetaan muisto ajoja. Sekin noille
        ruhtinaille liikaa. Mut mitenkään ei edelleenkään liity Nekalaan,joka
        on ihan kiva paikka asua Tervetuloo.

• Kurwakatka
        reska kirjoitti:

Pyykinikki? Missäs päin Tamperetta se on? Oliskohan siellä missä
        kerran kymmenessä vuodessa ajetaan muisto ajoja. Sekin noille
        ruhtinaille liikaa. Mut mitenkään ei edelleenkään liity Nekalaan,joka
        on ihan kiva paikka asua Tervetuloo.

Ei noita ratinan vatipäitä kannata kuunnella, ovat vain katkeria kun asuvat haisevalla alueella. Muutenkaan jos on omistusasunto ratinassa ja maksaa esim tontista vuokraa 5 kerroksesta, ei ole kovin järkevä ihminen.

• Supisuomalainen76
        Ratinan.ruhtinas kirjoitti:

Juu no tekstisi paljastaa sinu ylimieliseksi kaupunkilaisjuntiksi. Onnea vaan sinne katkeroituneeseen elämääsi :)

• Anonyymi
        koolli kirjoitti:

Mulle riittää fiksut ihmiset, toisten koulutukset ei kiinnosta.

• eiikinä

Asuin itse nekalassa enkä voi suositella! Toki sielläkin ok talo alueet on rauhallisia mut ne puukerrostalot on sellaisia surmanloukkuja että en muuttais lähellekkään!

• 3444

Kaveri asuu Nekalassa ja sanoi samaa, että kaupunginosa on kuulemma maineensa veroinen. Hippejä ja punikkeja täynnä jotka hajottaa paikkoja.

• ilmammuuta

Viinaan menevää porukkaa paljon, mutta rehellisesti suomalaisia.

• eiiiieeeeeeiii

ei.

• NekalaCity

On hyvää asuinaluetta, pois lukien tietysti nämä vuokratalot! Niihin ei kannata muuttaa. Omakotitaloalueet ja osaketalot hyviä lapsiperheille.

• ikkunoitakinrikki

Kuka helvetti niihin harmaisiin, likaisiin ja rapistuneisiin vuokratalonröttelöihin haluis muuttaakaan? Hyi hemmetti.
        Se porukka, joka siellä asuu, pitää varmaan alueen parhaana puolena sitä, kun lähimpiin baareihin ei oo pitkä matka laahustaa. Voi ehkä viel jaksaa raahustaa himaankin, sitten valomerkin jälkeen.

• Karppaasi

Nekala on merellinen helmi sisämaan ytimessä. Useat makeanveden amiraalit muodostavat siellä yhteisön, jossa ihmisten on hyvä olla ja elää. Mitään valittamista ei ole. Ja lapsiperheiden riemu on rajaton.

• Margetta59

Hirvittävä huume- ja alkoholiongelmaisten loukko, en ikinä veisi lapsiani sinne.

• paikallinen

Onko sulle Margeretta59 kukaan koskaan edes alentunut lapsia tekeen ? Taitaa kuule Tampereelta löytyä paikkoja jossa hiukan enemmän narkkareita ja juoppoja. Mikä on mielestäsi se paikka Tampereella jossa ei ole kyseisiä ihmisiä ja missä lasten on hyvä olla ? Hervanta,Tesoma,Kaukajärvi,Linnainmaa vai mikä. Kyllä täälä Nekalassa on hyvä ja turvallinen asua.

• reska
        paikallinen kirjoitti:

Onko sulle Margeretta59 kukaan koskaan edes alentunut lapsia tekeen ? Taitaa kuule Tampereelta löytyä paikkoja jossa hiukan enemmän narkkareita ja juoppoja. Mikä on mielestäsi se paikka Tampereella jossa ei ole kyseisiä ihmisiä ja missä lasten on hyvä olla ? Hervanta,Tesoma,Kaukajärvi,Linnainmaa vai mikä. Kyllä täälä Nekalassa on hyvä ja turvallinen asua.

Ihan samaa mieltä, Nekalassa kolmessakin eri taloissa asunut.

Kaikki olleet näitä puutaloja, nytkin asun vuokralla veljeni osakkeessa.

Aloittajalle, tervetuloa, kiva paikka Nekala.

• fddfggf

Omakotitalo alue on rauhallista aluetta... Puukerrostalo alue taas ei niin rauhallista... Mutta kertokaas ihmeessä, missä Tampereella olisi sellainen alue missä ei tapahdu ikinä mitään ilkivaltaa yms...??

• Hyvätalueet

Tesomalla eikä Hervannassa ole tapettu vielä ketään. Vai?

• Pelottavaa

Eikä tekijä ole jäänyt kiinni. On ne neroja rikollisia, kun pystyvät tosta vaan tekemään täydellisen rikoksen.

• ilmammuuta

Itä-Tampere paremmassa maineessa kuin länsipuoli siis perheellisten..

• Welcome

Näin on.
        Holvasti, Leinola, Linnainmaa, Atala.

• Anonyymi
        Welcome kirjoitti:

Näin on.
        Holvasti, Leinola, Linnainmaa, Atala.

No se on niin syrjässä ..

• eieieeiei

ei.

• onks-tietoo

Onko kuuluisa Katiska vielä olemassa?Kuka omistaa nykyään?

• eieieeiei

ei.

• RikkausRikastuttaa

Rikastajien ja rikastettujen pesä. Öisinkin hyvä mahdollisuus päästä kulttuuririkastumisen kohteeksi.

• nääääääs

Kiinteistövälittäjä siellä kyselee,käy paikanpäälä.

• dfdfdfk

Tampereella ei ole ainuttakaan ns vaarallista asuialuetta.Tämä ei ole mikään USA jossa ihmiset luokitellaan asuinalueittain,jokaises
      sa asuinlueessa on omat ongelmansa.

• Anonyymi

Karmee paikka. Pelkkiä pulsuja alue täynnä.

• Anonyymi

Nekalsta tulee mieleen k-supermarket. Palvelutiskin takana se äijä vittuilee asiakkaille ja on kuin paskaa niellyt vaikka asiakas kuinka hyvin käyttäytyisi.
      Itse yritin jopa kehua tuotteita, äijä vain vittuili päin naamaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      82
      1309
    2. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      202
      1098
    3. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      63
      1093
    4. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      163
      1013
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1009
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      103
      963
    7. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      68
      886
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      119
      791
    9. Tiesin, että olet jotenkin paha ihminen

Vaikka muuta osaat esittää.
      Ikävä
      77
      735
    10. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      121
      734
    Aihe