harmiton vakoilu on kansantaloudellinen uhka

Yrityswindows

Niin ne vaan, ja on jo ollutkin, että windows vakoilee ja usa-yrityksetkin saa meistä vakoilutietoa ja sitäkautta vedättää meidän kauppaa ja bisnestä.

On mahdollista että jopa kaatoi mm Nokian.

Tämä ei ole mikään uhkakuva, vaan totista totta nykypäivää

5

78

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NSAvillakoirat

usa käyttää vakoilua surutta hyväkseen, siittä ei ole epäillyksen häivääkään.

• kalliistimaksetaan

Käsittämättömän sinisilmäistä, yksittäisten ihmisten kohdalla ymmärtää mutta yritysten kohdalla ei. Windows maksaa pitkän pennin, ensin lisenssi ja ohjelmistokuluina, ja sitten vielä kilpailuetu valuu jenkkien pussiin niiden välityksellä.

• yruywbrbw4og

Vakoileeko Googlekin suomalaisia? Vai onko se suomalainen firma, vai venäläinen?

• kannu

Harmillinen vakoilu on enempi haitallista.

"– Kiinalainen laatu alkoi jurppia. Uusillekin tuotteille olisi tarvetta, mutta Kiinassa niitä ei voi valmistuttaa.
      Ainutlaatuiset ideat pöllitään siellä heti, Salofan hallituksen puheenjohtaja Thommy Hellberg perustelee.
      Hellbergin yritys Espoossa on myynyt radiologian, urologian, kardiologian ja anestesiologian erikoistuotteita sekä seulontaan tarkoitettuja pikatestereitä kaksikymmentä vuotta. Tuotteet on valmistettu Kiinassa. Markkinat ovat Suomessa ja Euroopassa.
      – Salofalla on dramaattisesti erilainen lähtökohta kuin aloittavilla yrityksillä yleensä. Meillä myynti on jo olemassa. Nyt vain siirretään tuotanto Suomeen, Salofan toimitusjohtaja Juhani Vänskä sanoo.
      Yritys aikoo pärjätä kilpailussa paitsi laadulla myös tuotantokustannuksilla."

• SSS-Joukko

Noh, kohta ei enää ole vakoiltavaakaan
      kaik mennyt jo

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1689
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1588
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      13
      1373
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      341
      1344
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1265
    6. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      8
      1081
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1038
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      939
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      931
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      71
      846
    Aihe