Ihmetyttää tuollainen kun oikealta tuleva tuuttasi vihaisesti kun meinasi ajaa auton kylkeen. Olin jo ajamassa liikenneympyrässä kääntymässä kolmannesta kiertoliittymästä pois. Kenellä on liikenneympyrässä etuajo-oikeus? Olenko väärässä kun olen ajatellut, että minulla ympyrässä ajavana on etuajo-oikeus, eikä minun tarvitse tuolloin väistää ympyrään saapuvaa oikealta tulevaa liikennettä.
Etuajo-oikeus liikenneympyrässä?
asdlköjsölgk
5
157
Vastaukset
- tietoa_a1b2
Se joka on ympyrässä on etuajo oikeus, eikä tarvitse väistää ympyrään tulevaa, paitsi jos auto on jo 2/3 jo ympyrässä.
Jos on kärkikolmio liikenneympyrään tulijoilla on etuoikeus ympyrässä ajavien, mutta jos ei ole kärkikolmioita on etuoikeus ympyrään tulijoilla
- TarkastiKatsottava
"paitsi jos auto on jo 2/3 jo ympyrässä." Jos osuma on kolmion takaa tulevan takaovessa, niin pääsee köyhtymään. Löytyisköhän tuolle jotain perustelua?
- jhjhbhj
Kaikki liikenneympyrän näköiset eivät ole niitä. Missä paikassa tapahtui?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815