Saatanan paskaläjä! Että minä vihaan sinua loppuelämäni! Perkeleen törkimys! Saastainen sielunmyrkyttäjä! En tykkää sinusta ollenkaan! Vittu, perkele, helvetti!
HYI! Olet inhottava Ihminen!
19
1403
Vastaukset
- Okeiokeijoojoo
Tää jo rupes naurattaa kiitos :D
- parrunpätkäkin
Mitä nauramista tuossakin on? Kysyn vaan helvetti! Piruako mökötät siinä jatkuvasti, aivan turhaan saatana! Mikä meni pieleen????
- Juuppeliskuuppelis
Nananaurattaa. Nauru pidentää ikää :)
- heikunkeikunvaan
Saatanan harvahammas! Suklaa-aukko, porsas, pierupelle surkimus!
- kaikkiloppuujoskus
Hypin tasajalkaa! Kuvittelen hyppiväni sun hautasi päällä! Loppuun saakka niin että tuntuu!
- Oikunoottekekseliäitä
Hihi :) prööt
- senmaljanjuo
Aikansa naurattaa niin illalla on toinen reikä levällään. Naurua riittää molemmille huulille! Kohottaa huulille.....
- Anonyymi
Oikunoottekekseliäitä kirjoitti:
Hihi :) prööt
Ihana aromi 👃
- naururupsauttaa
Trallalaalalalaltralaatitityy...jihhuu....
- bvkk2
Mamuilla on otsaa vielä vittuilla.
- Anonyymi
Tietty, tyrkyille suomi-ämmille :D
- Anonyymi
Fläp
- Anonyymi
Tuomohannaa 🥰😍
- Anonyymi
Voishan tuon määrän energiaa käyttää mieluummin vaikka vuohien paimentamiseen
- Anonyymi
Tai panemiseen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai panemiseen
Se ois kovin myrkyllistä sitä toista osapuolta kohtaan.
- Anonyymi
Harvahammas
- Anonyymi
Kerro motiivi.
- Anonyymi
Runkkari
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 975582
- 564241
- 462516
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282338Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161845- 151494
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹331352Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201178- 231085
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431071