Persu Lindström yritti lopettaa metsästyksen!

Herra/toveri oikeus/työministeri Lindström sai suomalaisten metsästäjien vihat päälleen uuden panosten kotona säilyttämistä koskevan asetuksen vuoksi.

Lindström kuitenkin sälytti vastuun asetuksen valmisteille virkamiehille, vaikka hän oli itse asetuksen esittelijä valtioneuvoston istunnossa ja allekirjoitti sen:

http://www.finlex.fi/fi/laki/alkup/2015/20151101#Pidp4785248

Koska persu Lindström ei tajua hölyn pölyä papereista, jotka allekirjoittaa, nyt virkamiehet ottavat vastuun teosta selittäen, ettei persun odotettukaan tajuavan asiaa, vaan virkamiehet vievät persua kuin litran mittaa:

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015090420296700_uu.shtml

Tuossa Lindströmin töppäyksessä oli vasta kyse metsästäjien ja muiden ammunnan harrastajien patruunakaapeista. Vaikka Lex Lindström olisi nykyisellään lopettanut metsästyksen Suomesta, paljon tärkeämpiä asioita on tulossa persutollon päätettäviksi. Niissä täydellinen asiantuntemattomuus voi jo johtaa paljon pahempiin seurauksiin, ellei Lindströmin tekemisiä valvota herkeämättä ja korjata jälkikäteen.

5

69

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • josniinet

Kyllähän "metsien miesten" pitäisi ymmärttää jotain metsästyksestä.

• Pitäisi niiden ymmärtää monesta muustakin asiasta, mutta eivät vain tajua.

• kansakauhuissaantaas

Miksi Soini valitsi persuministereiksi omistamansa pSS puolueen suurimmat poliittiset idiootit??

• SiittäOnKysymys
        kansakauhuissaantaas kirjoitti:

Miksi Soini valitsi persuministereiksi omistamansa pSS puolueen suurimmat poliittiset idiootit??

Tämähän on itsestään selvää. Koska Soini ilman Jusulan sutkautuksia on kuin kala kuivalla maalla, hänen oli löydettävä ministereiksi kaikki puolueen pölhökustaat ja -kaisat, jotta vaikuttaisi edes omassa ryhmässään fiksulta. Esimerkiksi kaikki Lindströmin tuntevat olisivat voineet kertoa Soinille, että tuplaministerin tehtävien antaminen tälle voimanostajalle oli kaikkien kannalta järjetön teko.

• kansakauhuissaantaas kirjoitti:

Olisikohan syy ollut, että Soini ajatteli pystyvänsä ohjailemaan tyhmimpiä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      19
      4983
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      529
      2563
    3. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      19
      2172
    4. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      150
      2155
    5. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      23
      1813
    6. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      82
      1634
    7. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      146
      1525
    8. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      113
      1141
    9. Nainen, vaikka olen ja asun yksin

Saan silti seksiä aina kun tahdon. :/
      Ikävä
      127
      907
    10. Olisitko maailmani?

Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
      Ikävä
      40
      869
    Aihe