Länsikeskukseen vastaanottokeskus?!

JormaPenttiKorhonen

Siis korjatkaa jos olen väärässä, mutta ei helvetti onko tuo totta?!!?!?
EI SAATANASSA KÄY JUMALAUTA!
Vanhan Kodinykkösen tiloihin tulossa mamuhelvetti, NAAH NIGGA!

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NoEiKaiPrkl

      No eikai jumalauta sentään! Miksei voitais sijoittaa semmosiin paikkoihin (jos nyt kerran on pakko) jossa heitö jo on; halinen, vakke, perno...tuo on aivan älytöntä olettaa että nämä "vielä asuttavat alueet turussa" lähtisivät kasvattamaan ja kouluttamaan sikoja. Mielummin ottaisin sinne sen sikalan...tuohan on jo törkeää, ja tulee vaikeuttaamaan ongelmatilanteissa, ennen on melkein tiedetty mihin suuntaan se maija lähtee pillit huutaen..
      Mistä olet muuten tämänlaisen käsityksen saanut?

    • ReimaL

      Toivottavasti ei tule. Olnneksi ei Nättinummessa ole mitään tyhjää tilas. Täällä sentään tuntee vielä olevansa Suomessa. Niin ihana ja rauhallinen alue. Ei
      ole maahanmuuttajia! Länsinummi on kyllä tosi lähellä.

      • RunosmäenKoulu

        No ei ole tyhjiä tiloja nättinummessa varsinaisesti. Mutta odotappas kun se (kaavailtu) runosmäenkoulu siitä sompuilla täytetään, mukavasti saadaan rikastettua niin länsinummen kun nättinummenkin alue :( Ja suot siinä välissä ei kyllä sitä pakolaismäärää upota...!! eipä tarvitse sitten enää lenkkipoluilla juosta siellä, ainakaan pelkäämättä itsensä tai koiriensa puolesta!


      • Abdullkah

        Runosmäki on täynnä Natseja, ne hoitaa kyllä homman


      • jotain_hyvääkin
        RunosmäenKoulu kirjoitti:

        No ei ole tyhjiä tiloja nättinummessa varsinaisesti. Mutta odotappas kun se (kaavailtu) runosmäenkoulu siitä sompuilla täytetään, mukavasti saadaan rikastettua niin länsinummen kun nättinummenkin alue :( Ja suot siinä välissä ei kyllä sitä pakolaismäärää upota...!! eipä tarvitse sitten enää lenkkipoluilla juosta siellä, ainakaan pelkäämättä itsensä tai koiriensa puolesta!

        Kun ihmisten ei tarvitse pelätä enää irtorakkeja.


      • MitäJanitskinia
        Abdullkah kirjoitti:

        Runosmäki on täynnä Natseja, ne hoitaa kyllä homman

        Turun natsit ovat niin vajakeita, etteivät kykene muuhun kuin haistelee liimaa. Nim. Aatteet loppuu kun pilleripurkissa näkyy pohja


    • KauaskoPitääMuuttaa

      Ei kai... Onko tämä Randellin karmea kosto siitä, etteivät naapurikunnat suostu kuntaliitoksiin?

      Perno_Pansio ovat Turun rajalla Raisioon, ja sen hyväosaisten Ihalaan tai varsinkin Metsäaroon nähden, entinen kodin ykkönen taas rajalla Raisioon ja sen yhteen kalleimpaan alueeseen, Kuloisiin?

      Ja tuoreessa muistissamme onkin, mitä tapahtui kesäkauden päättäjäisissä Kaarinan Littoisten järven rannalla, jonka naapurissa on Varissuo?

      Littoinenkin oli varsinainen ihana lintukoto ennen...

    • hyvä_paikka

      Mitenkäs se Naantalin suljettu hotelli, olisi hyvällä paikalla ja moniosaajamamut voisivat itse kunnostaa. Sellaisiin kohteisiin voisi laittaakin, saivat tehdä jotain elantonsa eteen.

    • Litoistkeyo

      Upp

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      144
      3860
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      88
      3508
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      324
      2016
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      93
      1507
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      6
      1306
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1175
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      152
      937
    8. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      909
    9. 46
      803
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      46
      787
    Aihe