vakionopeussäädin ois tarkoitus laittaa audi a4 tdi vm.99:siin,tarviiko tuohon vaihtaa muuta kuin vilkun viiksi ja ohjelmoida...tuleeko tuohon mitään erillisiä piuhoja matkaan jos ostaa jostain vai onko se vain se pelkkä viiksi.
kiitos etukäteen!!!!
vakionopeussäädin a4
7
4160
Vastaukset
- kimi
laakkosella oli tässä vähän aikaa sitten joku tarjous ainakin VW:n asennettuna, eikä ollut mikään paha hinta asennettuna...~muutama satku muistaakseni. Kysäseppä ensin merkkiliikkeestä niillä on aina joskus ihan hyviä ja edullisiakin tarjouksia...
- naatiskelija
Audi A kutosessa riippuu moottorin varusteluversiosta. "Normaalisti" on johdot ja liittimet asennettuina. MInulla oli kuitenkin karvalakki versio, johon ne täytyi asentaa samalla, kun vak nop sääd.
Hintaa 280 € asennettuna. Hyvin toimii. - J
naatiskelija kirjoitti:
Audi A kutosessa riippuu moottorin varusteluversiosta. "Normaalisti" on johdot ja liittimet asennettuina. MInulla oli kuitenkin karvalakki versio, johon ne täytyi asentaa samalla, kun vak nop sääd.
Hintaa 280 € asennettuna. Hyvin toimii.Kysyin laakkoselta a4 1.8t quattroon vakionopeudensäädintä ja sanoivat että maksaa suunnilleen 1000(Tuhat) euroa, ettää huh huh tais jäädä asentamatta...?
- Abt_a
Tuohon tarvitaan viiksi, sen ja moottorinohjausboksin väliset piuhat ja toiminnon aktivointi huollossa. Saksan Ebay:ssa on jatkuvasti myynnissä asennussarjoja n. 110 e hintaan. Merkkiliikkeissä hommasta ei kannata maksaa yli 300 e.
- tdi power
kysäsin tuota merkkiliikkeestä niin siel sanoivat et siihen tulee pistoke ja johdot tuon viiksen lisäksi(rakennus-sarja kuulemma),kolme piuhaa siihen tulee.
- kaapo
kysyin vuosi sitten samaa audi-liikkeestä ja halusivat 500 ekua. Aika kallis?
- AAA9840
asennettuna merkkiliikkeessä -00 TDi A4 Audiin puoltoista vuotta sitten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191170
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 77697
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276665- 88653
- 107604
- 27537
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet107477