Mitä öljyjä käytätte ihon noidossa? Mitä kannattaisi kokeilla käyttämäni oliiviöljyn lisäksi/sijaan?
Mitä öljyjä käytätte ihon hoidossa?
4
70
Vastaukset
- munöljytäsä
Riippuu ihan ihosta.
Minä en käytä koskaan mitään rasvoja, koska ihoni on niin rasvainen.
Itse käytän rasvaiselle iholleni näitä enkä mitään muuta.
http://www.lumene.com/fi/syvapuhdistava-puhdistusgeeli-0
http://www.lumene.com/fi/ihohuokosia-supistava-kasvovesi-0
löytyy citymarket edullisesti
EI RÖÖKII
Ainoastaan uinnin jälkeen iho kuivuu, kun käyn kuumassa suihkussa. Ja sen jälkeen laitan Aqualan L voidetta (apteekista halvalla). Marketissakin on vastaavia hajusteettomia ja allergiatestattuja esim. Erisan ja LV - asdftgyhujikol
Aqualan L:ää olen käyttänyt vuosia koska se on todella hyvä ja tuntuu auttavan ties mihin ihovaivoihin. Ja haittavaikutuksia on täysin 0.
Akneen auttaa parhaiten vähähiilihydraattinen ruokavalio. Viljatuotteet ovat aknen aiheuttaja, niinpä ongelma ei parane ennen kuin ruokavaliosta on poistettu taudin aiheuttaja.
- vähäntarkkuutta
Normaalin akne vulgariksen aiheuttaa hormonit etupäässä dihydrotestosteroni eikä
ravinnolla ole suurtakaan merkitystä,ja tämä on tutkittua tietoja eikä työkaverilta kuultua mutu juttua viljatuotteista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292394
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702012M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52902Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 54711
- 18710
- 25689
- 135623