Voiko sisäsiittoisuus selittää virtolaisten samannäköisyyden ja tylsämieliset jutut?
sisäsiitto
9
320
Vastaukset
- ajateltavaasulle
Voi. Samalla tavoin sisäsiittoisuus voi selittää myös kysyjän geneettisen taustan.
- tai_pylly_lähempänä
Siittäisin itseäni jos olisi pitempi peenis.
- aunuksen_kannas
..Tai rellyn pyikä lähempänä !
- auttakaa_fiksummat
En ota kantaa mihinkään siittämisiin mutta kertokaas että jos penis on peenis niin onko jänis jäänis ?
- Pyhääääääää
Joo kaikki panee toisiaan virolaisten pyhätössä KARHUSSA
- kunnon_meininki
Haluan sinne !
- Sleepy
Virrat on aina sijainnut teiden risteyksessä, joten sukurutsa on siellä vähäisempää luin monella muulla paikkakunnalla. Tosin Kurjenkylän seudun sisäsiittoisuus on kauan ollut aiheeseen liittyvien kaskujen kohde.
- sukusumppu
Kurjenkylähän ei muuta olekkaan kuin sisäsiittoisten ja taas sisäsiittoisten ihme itsekehujien ja perseen nuolijoiden kapinen syväjoki.
Mamut ja kurkikyläiset , kuka ne eroittaa samallaisia anna mun sisko perää tyyppejä kaikki. - rupsrups
K.kyläs akat antaa vaan lähisukulaisilleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602834
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322395- 792208
- 602043
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351408