mikä mahtaa olla vikana kun "herjaa" millon mitåkin. haittaako katsastuksessa? auto toimii kun enkeli 850 vm94. eli kojetauluun ilmestyy kaikkia varotusmerkkejä.
joulukuusi
nuuksio
5
103
Vastaukset
- paalaamoon
Vikaa tietysti pukkaa, onko siellä kaks valoo lataus ja öljy?
- KirjeKorvatunturille
Jouluhan onkin jo aika lähellä. 3 ja puoli kuukautta enää kun pukki saapuu !
- arvaaja-
villi arvaus, että autossa on vikaa
- 100A
Katsastuksessa ei saa palaa noita vikavaloja mittaristossa abs ja j.n.e..Kerroppa mitkä valot siellä palaa voin kertoa selvityksen jos teiltä on se omistajan käsikirja hävinnyt
Tuossa on kuva niistä vikavaloista
http://new.volvocars.com/ownersdocs/1998/1998_SV70/98sv70_019.htm - Huru-ukkoo
Oletko jo toivonut joulupukilta uutta autoa,ainakin semmosta missä ei vikavalot pala??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882