Onko kellään kokemusta näistä merkkeistä? Ne ovat aika edullisia, onko niin kuin yleensä että hinta kertoo aika paljon laaduista?
Takachi, Nitro ja HJC kypärät
8
9224
Vastaukset
- mustapyöräinen mies
Joo mul ois hjc potta jonka sain kaupan päälle kun ostin uuden pyörän se on vielä paketissa jos sattuis kiinnostaa.Potta on monivärinen haluisin samanlaisen mutta yksivärisen(mustan).Potan hinta on 260e ja yksivärinen maksaa jotain 160e saat ton sillä. myyjä ja kaverit on kehunu että siinä on hinta/laatu kohallaan ja hiljainen, et jos kiinnostaa löytyy espoosta.Tai voidaan tehdä vaihto jos ostat tollasen mustan(hjc) ja nähdään jossain.
- mustapyöräinen mies
Joo lisäisin vielä että näin samanlaisesta potasta kuvan tossa just keltaisenpörssin sivuilla.se oli kylläkin käytetty ja erikokoinen(S).
Mun potta on kokoa L.
Paa pörssiin hakusanaks hjc ni näät kuvan siellä.
Ps. On siel munki ilmotus potasta ilman kuvaa.- VTR
Kiitos vastauksesta. Valitettavasti epäilen että koko pitäisi olla M, ja muuten väriyhdistelmä ei oikein sovi mulle. HJC on kyllä kiinnostava ehdokas, jos se on hiljainen ja kestävä kypärä, hinnassa ei ole ainakin mun mielestäni mitään moittimista. Muut mainitut merkit ovat näköjään mopo-miehille.
- Purilainen
Moi,
exällä on tuommoinen HJC:n ZF-7 (muistaakseni), kokeilin pari kertaa itsekin. Kevyt, sopi päähän tosi hyvin ja oli omia Bayardejani hiljaisempi. Voipi olla että hommaan samanlaisen ensi suveksi itselle. - TLI
Takachi TK-30 muuten ok mutta aurinkolasit vaatii hetken sovittamista
- jusa91
mahtaako siihen saada kalvon visiriin ku ei mistään löydy???
- kannattaa olla
sain mopon kanssa kylkiäiseksi tollasen takachin kypärän ja täytyy kyllä sanoa että on ihan surkea... no ostin SUOMALAISEN sinisalo kypärän 159€ ja sillä onlen päristellyt :D
- Anonyymi
Huara takachi o paras
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa843072Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei3162730Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1911506Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621202Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2401141Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281011- 117960
- 70948
- 77945
- 72914