Tietokonekursseja katselin, luvattu oli että on jatkoa suomenkielisille tietokonekursseille nyt syksyllä, taisi olla satua vaan.
Yksi alkeiskurssi senioreille on lokakuussa suomenkielellä.
Kaikki muut on tietenkin ruotsinkielisille.
Eli "fiftisixti" ei mene hommat tasapuolisesti ?!
Minne voi valittaa asiasta ?!
Tietokonekursseja vain ruotsinkielisille ?!
paremmatensinkurssille
3
144
Vastaukset
- kurssillaollut
olen ollut yhteydessä kurssijärjestäjään samasta asiasta ja lupasivat tutkia jos kevään ohjelmaan saataisiin. todettiin että opettajan ja kurssijärjestäjän puheet eivät jostain syystä olleet kohdanneet
- valitettavastivalikoivaa
Ei voi sitten muuta kuin valittaa.....
- takkarocbokkar
Täytyy varmaan alkaa sairastella ruotsiksi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943562
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442927Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742396- 612338
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512301Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172267Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212163Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202127- 1162078
- 621984