Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

IFK on Stadi

Stadin Kingit IFK!

IFK on Stadin Kingit ja Narrit on joku landejengi. IFK on Stadista koska jengi on vanha ja sillä on perinteitä sekä Suomen ylivoimaisesti paras brändi. Jos Pellelauman kannattajat ei vielä tiedä, niin Jokerithan perusti joku landepaukku jostain Joensuusta, eikö niin? Vai oliks se että nimen anto joku Joensuulainen lantahattu? No, ihan sama mulle IFK on Stadi!

17

464

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • IFK FANI

      IFK:ssa on parasta kun niillä pelaajilla on kiinteät kankut ja mä kiihotun niistä. Aina yleensä toisella erätauolla menen runkkaamaan koska jo ensimmäisen erän olen joutunut tuntemaan kun kaluni seisoo. Mulle on vain IFK koska ne pelaajat kiihottaa mua ja on mun mieleen!
      T.Mikko

      • REPIKÄÄ SIITÄ

        HIFK ON HELSINGIN PARAS OLLUT JO VUODESTA 1967-1968. JOKERIT ON HELSINGIN 12 PARAS.MUTTA HIFK ON YKKÖNEN


    • Jumala

      tossa asiassa voin jopa minäki olla samaa mieltä.

      • blackmagictiger

        se on stadin zska. ja jokerit dynamo.


    • jokerifandddd

      joookerriiit

    • NR 20

      KANNATAN HIFKIÄ. KOSKA OLEN SEN VALINNUT. MUN IDOLEITA ON MATTI HAGMAN. ESA PELTONEN. HEIKKI RIIHIRANTA JA HAGMAN SIKS KOSKA TUNSI EDESMENNEN SETÄNI PALOMIES AIKOJENSA KAUTTA.

    • HIFK = RKP

      HIFK = RKP

    • dreija_heija
    • kallionpoitsu

      Kun vaan landepaukut HIFK-fanitkin jo vihdoin tajuaisivat, että ovat alempaa kastia kuin aidot hifkiläiset. Menisivät vaan Hartwallille kaikki vantaalaiset ym. savolaiset ja jättäisivät Hifkin hallin Töölön ruotsinkielisille aito-hifkiläisille stadilaisille.

      Myöskään meidän työläiskaupunginosa Kallosta olevien ei parane sotkeentua Hifkiin, joka on perinteisesti paremman väen jengi.

      • Kumi auttaa

        "ei parane sotkeentua Hifkiin" Saako siitä jonkin öh no, sellaisen taudin?


    • Kungen Kalle

      Taidat itte olla kotoisin kehä kolmosen ulkopuolelta:)

    • Jyvä landelta

      IFK on snadin kingi, varmaankin maailman säälittävin pääkaupunki. Tää teidän Nordenskiöldinkadun vanha latokin joutaisi museoksi.., niin tai ehkä kuitenkin navetaksi. Siellä voisi lantahatutkin opettaa suomalaista kulttuuria, oppisitte tietämään mistä teillekin leipä suuhun tulee.
      Pistäkää nyt tsadilaiset nenää vähän alemmas, nöyrtyminen voi olla viisautta!

    • reds.

      Näin se vaan on. Kun Stadin ykköset vieraiee esim. jossain haistavitun jyväskylässä niin sontalippikset viuhuu kun maajussit tulee ihmettelemään suuren maailman menoa.

    • Kalsarit jalassa

      Hifkin kannattajat on aina sladissa!

    • huhhuh

      ketä vittua kiinnostaa mistä HIFK tai jokerit on? ettehän te tiedä itsekään mikä se stadi on. Ja mites ne mestaruudet? taitaa mennä sinne "landelle" jatkuvasti.

      Mutta hei, onhan se kivaa kun on brändikiekkoa.

    • hfgdhgf

      ifk pitäisi myydä kauniaisiin.

    • <z<<<

      hifki pelaa all night long ja taistellaan loppuun asti kiekkoa. Hpk taas hannu hanhi kiekkoa.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      93
      2464
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2163
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      82
      1818
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1611
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1576
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1545
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1498
    8. 54
      1360
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      89
      1309
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1244
    Aihe