stefu taas satu t kanssa?

64hmmmm

Martinan instaan on tullut kommentti.stefu nähty poistuvan satu tuomiston asunnosta.ja kehotetaan pitämään "miestään" paremmin silmällä. Eikö satu jokin aika sitten eronnut eli sinkku....

23

262

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • salarakaspihalle

En ihmettele yhtään jos näin olisi tapahtunut.Taitaa Maralla olla edessä uuden elättäjän etsiminen.

• Foulfuud

Martti oli kohtalaisen vikkelästi poistanut kommentin...

• Okjuuu

Tais osua pahasti kun tosiaan kommentti poistettu.

• kortefamily

Annee? Puolustamaan mars!

• tulinkäskystä

Mars Mars Mars Mars MAARRRSSSSSSSSSSMAARSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSMAARRRSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• eihyvä

Joku muukin näyttää olleen salarakas :D
        Huonoa esimerkkiä nuorisolle

• ddfgvn

Taitaa tulla totuuden syksy. Hyvästi kulissit ja lorttomies - tervetuloa uudet kulissit ja seuraava kiertopalkintoäijä.

• tottaka

Martina pitää instan hallinnassa Espanjassa ? On poistanut keskustelun. Seuraan silloin tällöin sadun instaa. Kas kummaa Mara on juonut samaa lientä kun Satu (((Möet))) Espanjassa ja mennyt heti vessaan kuvaamaan itseään.?stefu odotti tietty Isben kanssa kun Mara kävi veskikuvauksissa... Oikeesti , mä en kehtaisi kilpailla sellaisen naisen kun Satu Tuomiston kanssa. Kaikki mitä Satu tekee niin Mara tekee perässä,! Kun satu ajoi pyörällä Mara kuvasi parin päivän päästä omaa pyörää. Kun Satu kuvasi urheilusukkiaan niin Mara heti kuvasi omiaan...ja moni moni muu kuva....
      Satu on kaunis, Mara on niin miesmäinen ja liian lihaksikas naiseksi.

• kimisaakauniit

Satulla korkea otsa ja ohuet huulet, Mara näyttää mieheltä , Miksei Stepu saa kauniita mimmejä. ? Ei kauniit sitä huoli :D

• Harpie

Olen seurannut ihan samaa, kopioi ihan samantapaisia kuvia kun Satu. Satu on kaunis ja Martina ruma. Sadun hiukset on upeat paksut ja pitkät. Katso millaiset luisut ovat Martinan.
        Satu on herkkä ja uskomaton ja Martina kiero kun käärme.
        Miks piti kertoa että,soitin äidille ja äiti auttoi veloissa. Tiedetään että annella ei rahaa ole.

• Anonyymi

Harvakseen seuraat Sadun instaa. Tirsk!

• Naarasleiona

Eikös niiden pitänyt olla familylomalla Espanjassa? Tuskin kommentti oli edes totta, ei sitä kukaan tosi ystävä julkaisisi instassa.

• hullujariittää

Joku hullu siellä varmaan vaan kommentoinut Martinalle.

• Anonyymi
        hullujariittää kirjoitti:

Joku hullu siellä varmaan vaan kommentoinut Martinalle.

Osuit naulan kantaan!

• Yök3

Satuhan vaihtaa miestä kuin paitaa... yök.

• kertokaate

Joo. Kenen kanssa Neiti Tuomisto deittailee nykyään ? Putosin laskuista jo Karin jälkeen :D

• Eikökukaanmukatiedä

Satun kihlattu?

• jaaettämitenkä

martina myönsi jossain haastattelussa että he menevät stefun kanssa omia teitään välillä, eli mistä te tiedätte vaikka heillä olisi avoin suhde, eli stefu saa säätää muiden naisten kanssa ja se on on fine martinalle?
      hän saa suhteelta muita asioita ja silloin tällöin sitä itseään joten ei oo varaa valittaa vaan tehtävä niinkuin therman haluaa

• Anonyymi

Ei ole todellista mitä aloituksessa kirjoitetaan! Tarkoitan siis että kuka tuollaista oli kommentoinut Martinan instaan.

• Anonyymi

Satu Tuomiston palvojahan se.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Satu Tuomiston palvojahan se.

Romani on käynyt jo silloin 2015 hullun lailla. Väittää et Stefan kihloissa Sadun kanssa ja aikovat avioliittoon. Käyttänyt jo silloin Martti nimeä Martinasta. Stefan painiskeli muutaman kerran ja heitti muijan sinne minne se kuuluikin😂.

• Anonyymi

No se vanha haiseva vosu! 🤧 .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No se vanha haiseva vosu! 🤧 .

06:32:23- Vastaus!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      140
      2610
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      360
      1967
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1677
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      31
      1523
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      28
      1350
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1203
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1163
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      327
      927
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      110
      918
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      772
    Aihe