Kantaruotsalaiset hakevat turvapaikkaa Suomesta?

näinkin_voi_käydä

Ruotsihan on muuttunut erittäin levottomaksi kansainvaelluksen takia. Suuret maahantunkeutujajoukot pelottavat kantaruotsalaisia. Ei kestä pitkään ennen kuin he saapuvat Suomeen turvapaikkaa hakemaan. Etuna Suomella on se, että täällä pärjää surujen ja pakkoruotsin ansiosta hyvin ruotsin kielellä.

11

77

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Meillä täällä Ahvenamaalla on ruotsalaisia koulupakolaisia. Ruotsissa on koulupakko, kotiopetus ei ole mahdollista, joten muuttavat tänne.

      • pakotusta

        Ruotsissa tosiaan on koulupakko, MUTTA ei vähemmistön pakkokieltä kuten Suomessa. Ja kuten ei ole Ahneidenmaallakaan.

        Ai niin, anteeksi että unohdin! Ruotsilla ja Ahneidenmaalla on autonomia... ;-)


    • huusiann

      Ei ruotsalaiset tänne muuta paitsi svekon toiveissa. Suomen maine on itäinen ja tunkkainen median luoman mielikuvan mukaan ja hyvä että niin on. Svekot ovat itse viestittäneet synkkää mielikuvaa Suomesta ruotsalaisille.

      Ruotsalaiset muuttavat tietysti rikkaaseen Norjaan.

      • 718

        He muuttaisivat Norjaan, mutta heitä ei niin mielellään sinne oteta. Syynä on Ruotsin ainainen isosisko asenne Norjaan nähden.

        Täytyy vielä ottaa huomioon, että Ruotsissa on satoja tuhansia suomeakin puhuvia. Hekin ovat valmiita muuttamaan Suomeen.

        Joka tapauksessa Ruotsi on jo menetetty muslimeille.


      • PS2019

        Jos on Ruotsi, nniin valitettavasti on Suomikin. Ruotsin kautta (Haaparanta-Tornio) Suomeen tulee 300 uutta turvapaikanhakijaa JOKA IKINEN PÄIVÄ.

        Kannattaisi oikeasti jo miettiä, ketä siellä äänestyskopissaan äänestää!! SE EI TODELLAKAAN OLE YHDENTEKEVÄÄ.

        Ennen sillä ei ollut niin paljon merkitystä, kun tällaista maahanmuuttopolitiikalla leimaamista ja näin poliittisten vastustajien "kätevää" lyttäämistä ei tunnettu. Mutta nyt sillä todellakin on jo merkitystä, sillä ei ole kuin yksi puolue, joka tätä kaikkea vastustaa! Kadehdin vähän Tanskaa, jossa kaikki puolueet järkiään ovat maahanmuuttovastaisia ja pääministeri tälläkin hetkellä on tiukkana!!


      • huusiann
        718 kirjoitti:

        He muuttaisivat Norjaan, mutta heitä ei niin mielellään sinne oteta. Syynä on Ruotsin ainainen isosisko asenne Norjaan nähden.

        Täytyy vielä ottaa huomioon, että Ruotsissa on satoja tuhansia suomeakin puhuvia. Hekin ovat valmiita muuttamaan Suomeen.

        Joka tapauksessa Ruotsi on jo menetetty muslimeille.

        Ei oteta? Ruotsalainen saa ihan vapaasti muuttaa Norjaan.


    • OnJoTullut

      Kuulemma surupohjanmaalle on jo kantasvenssoneita muuttanut. Yksi sellainen kehtasi vaatia pakkosuomen poistoa jälkeläisiltään? Ihan totta!! ;-)

      Luulisi ainakin svekoriikkien haluavan Suomeen, koska kiihkosvekoja täällä riittää...

      • rankka_kokemus

        Eräs riikki oli kesän töissä surukasvihuoneella. Kotiin palatessaan kirjoitti ihmetelleensä, miten paikalliset surut jaksoivat korostaa olevansa ruotsalaisia ja haukkua suomalaisia. Ei varmasti tule enää takaisin....


      • eiArvostettavaa
        rankka_kokemus kirjoitti:

        Eräs riikki oli kesän töissä surukasvihuoneella. Kotiin palatessaan kirjoitti ihmetelleensä, miten paikalliset surut jaksoivat korostaa olevansa ruotsalaisia ja haukkua suomalaisia. Ei varmasti tule enää takaisin....

        Huonoa itsetuntoa ja identiteettiongelmia ei oikeastikaan kukaan arvosta. Ei edes se, johon tämä alemmuuskompleksi kohdistuu!


      • aivan_oikein
        eiArvostettavaa kirjoitti:

        Huonoa itsetuntoa ja identiteettiongelmia ei oikeastikaan kukaan arvosta. Ei edes se, johon tämä alemmuuskompleksi kohdistuu!

        No ei varmasti halveksunnan kohde arvosta halveksijaansa! ;-)

        Suomalaiset ovat aina joutuneet surujen ikuisen kansallisidentiteetti-kriisin ja -kompleksin purkamisen kohteeksi.


      • YksiPoikkeus
        aivan_oikein kirjoitti:

        No ei varmasti halveksunnan kohde arvosta halveksijaansa! ;-)

        Suomalaiset ovat aina joutuneet surujen ikuisen kansallisidentiteetti-kriisin ja -kompleksin purkamisen kohteeksi.

        Paitsi yhdessä eli svekoluopion tapauksessa! Suomalaissvekot ovat kuin masokisteja.
        Nauttivat kun heidän taustaansa halveksitaan ja alkavat kannattaamaan sitä!?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      122
      1320
    2. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      51
      1259
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1183
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      100
      879
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      325
      814
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe