pettävät puolisoitaan.
Miks niin monet bipot hankkiutuvat jonkun seuraan hyötyäkseen toisesta ihmisestä, kun omilla avuilla ei selviä.
Ja onks totta et bipolaarisuuteen kuuluu narsistisuus?
Näitä oon miettinyt.
Kertokaahan, miks niin monet bipot
4
100
Vastaukset
- non-bipol
Muutaman bipon tunnen. Molemmat ovat narsisteja.
Narsisti käyttää toista hyväkseen, on tosiasia.
Pysykää kaukana bipoista!- fhhfhhgggh
Ihminen on joko bibo tai sitten hän in narsisti.
Narsisti ei tarkoita huonoa käytöstä, vaan on mielisairaus.
Vaikka bibot käyttäytyy usein narsistisesti, niin he eivät ole narsisteja.
Ainoastaan ammattilainen pystyy loppupeleissä analysoimaan kumpi on kyseessä.
Nämä kaksi sairautta on sellaisia, että ne sulkee toisensa pois. - husklinikka666
Tutkimustuloksia kehiin. Kyllä bipo voi olla narsisti samoin kuin narsistilla voi olla kaksisuuntainen mielisairaus.
Samoin kaksisuuntainen mielialahäiriö eli bipolaarisuus on mielisairaus. Eikä mikään uusi sairaus lainkaan. Vasta viime vuosikymmeninä on saatu Lithiumin ohella muitakin lääkkeitä ko sairauden hoitoon.
Kyllä ihmisellä voi olla samanaikaisesti kaksi mielisairautta. Narsismin aivoista tutkittua tietoa kehiin m. aivokuvantamisia ja välittäjäainepitoisuuksia. Myöskin kehiin tietoa, mitkä kaksi mielisairautta voivat ilmaantua samalla henkilöllä. On myös olemassa skitsofreenikoita, joilla mania ja masennusvaiheita, mutta sitten väitetään, niin ne alamäet ja ylämäet kuuluisivat johonkin skitsomuotoon. No mutta vakava sairaus tuo bipolaarisuus joka tapauksessa on, mutta kannattaa ottaa kaikki määrätyt lääkkeet.
- paljonkärsinytex
Mä olen hoksannut nyt jälkikäteen että entinen mieheni oli bibo,asioista ei vain silloin puhuttu eikä biboja ollut olemassa.Oli vain vieraissa käyviä puolisoita.Myös työpaikka vaihtui tiheään...elämä oli hyvin epävakaata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su17410662- 785405
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1494982Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene234182Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.433952Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko363833Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla383638- 483333
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?443229- 682975