pettävät puolisoitaan.
Miks niin monet bipot hankkiutuvat jonkun seuraan hyötyäkseen toisesta ihmisestä, kun omilla avuilla ei selviä.
Ja onks totta et bipolaarisuuteen kuuluu narsistisuus?
Näitä oon miettinyt.
Kertokaahan, miks niin monet bipot
4
117
Vastaukset
- non-bipol
Muutaman bipon tunnen. Molemmat ovat narsisteja.
Narsisti käyttää toista hyväkseen, on tosiasia.
Pysykää kaukana bipoista!- fhhfhhgggh
Ihminen on joko bibo tai sitten hän in narsisti.
Narsisti ei tarkoita huonoa käytöstä, vaan on mielisairaus.
Vaikka bibot käyttäytyy usein narsistisesti, niin he eivät ole narsisteja.
Ainoastaan ammattilainen pystyy loppupeleissä analysoimaan kumpi on kyseessä.
Nämä kaksi sairautta on sellaisia, että ne sulkee toisensa pois. - husklinikka666
Tutkimustuloksia kehiin. Kyllä bipo voi olla narsisti samoin kuin narsistilla voi olla kaksisuuntainen mielisairaus.
Samoin kaksisuuntainen mielialahäiriö eli bipolaarisuus on mielisairaus. Eikä mikään uusi sairaus lainkaan. Vasta viime vuosikymmeninä on saatu Lithiumin ohella muitakin lääkkeitä ko sairauden hoitoon.
Kyllä ihmisellä voi olla samanaikaisesti kaksi mielisairautta. Narsismin aivoista tutkittua tietoa kehiin m. aivokuvantamisia ja välittäjäainepitoisuuksia. Myöskin kehiin tietoa, mitkä kaksi mielisairautta voivat ilmaantua samalla henkilöllä. On myös olemassa skitsofreenikoita, joilla mania ja masennusvaiheita, mutta sitten väitetään, niin ne alamäet ja ylämäet kuuluisivat johonkin skitsomuotoon. No mutta vakava sairaus tuo bipolaarisuus joka tapauksessa on, mutta kannattaa ottaa kaikki määrätyt lääkkeet.
- paljonkärsinytex
Mä olen hoksannut nyt jälkikäteen että entinen mieheni oli bibo,asioista ei vain silloin puhuttu eikä biboja ollut olemassa.Oli vain vieraissa käyviä puolisoita.Myös työpaikka vaihtui tiheään...elämä oli hyvin epävakaata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 754361
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans1144117BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön
Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että1652991Surullista
Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa582547Muuttunut käytös
Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?672397- 1412252
Väkeä oli liikkeellä
Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik422107Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome542044- 512011
Kummallista
Oletteko koskaan ihastuneet ihmiseen, joka ei ulkonäöltään vastaa ollenkaan ihannettanne?561762