pettävät puolisoitaan.
Miks niin monet bipot hankkiutuvat jonkun seuraan hyötyäkseen toisesta ihmisestä, kun omilla avuilla ei selviä.
Ja onks totta et bipolaarisuuteen kuuluu narsistisuus?
Näitä oon miettinyt.
Kertokaahan, miks niin monet bipot
4
84
Vastaukset
- non-bipol
Muutaman bipon tunnen. Molemmat ovat narsisteja.
Narsisti käyttää toista hyväkseen, on tosiasia.
Pysykää kaukana bipoista!- fhhfhhgggh
Ihminen on joko bibo tai sitten hän in narsisti.
Narsisti ei tarkoita huonoa käytöstä, vaan on mielisairaus.
Vaikka bibot käyttäytyy usein narsistisesti, niin he eivät ole narsisteja.
Ainoastaan ammattilainen pystyy loppupeleissä analysoimaan kumpi on kyseessä.
Nämä kaksi sairautta on sellaisia, että ne sulkee toisensa pois. - husklinikka666
Tutkimustuloksia kehiin. Kyllä bipo voi olla narsisti samoin kuin narsistilla voi olla kaksisuuntainen mielisairaus.
Samoin kaksisuuntainen mielialahäiriö eli bipolaarisuus on mielisairaus. Eikä mikään uusi sairaus lainkaan. Vasta viime vuosikymmeninä on saatu Lithiumin ohella muitakin lääkkeitä ko sairauden hoitoon.
Kyllä ihmisellä voi olla samanaikaisesti kaksi mielisairautta. Narsismin aivoista tutkittua tietoa kehiin m. aivokuvantamisia ja välittäjäainepitoisuuksia. Myöskin kehiin tietoa, mitkä kaksi mielisairautta voivat ilmaantua samalla henkilöllä. On myös olemassa skitsofreenikoita, joilla mania ja masennusvaiheita, mutta sitten väitetään, niin ne alamäet ja ylämäet kuuluisivat johonkin skitsomuotoon. No mutta vakava sairaus tuo bipolaarisuus joka tapauksessa on, mutta kannattaa ottaa kaikki määrätyt lääkkeet.
- paljonkärsinytex
Mä olen hoksannut nyt jälkikäteen että entinen mieheni oli bibo,asioista ei vain silloin puhuttu eikä biboja ollut olemassa.Oli vain vieraissa käyviä puolisoita.Myös työpaikka vaihtui tiheään...elämä oli hyvin epävakaata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus64205Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1152536Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J681068Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?198984- 39942
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38901- 47884
- 36846
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119825Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35802