Pelkään nimittelijöitä.....

I_Am_Legend

Sanoivat pipinaamaksi, vaikka I_Am_Legend

3

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • skufhrughtytygt

Taidat itse olla vähän pipi, henkisesti. Jämähtänyt johonkin yläasteikäisten henkisen kehityksen tasolle. Sorry. En herjaa, sanoit itse olevasi pipi tuomalla kommenttisi rivien väleissä julki, että sinulle ihmisten ulkonäkö on tärkeintä siinä miten ihmisiä arvostat ( en tiedä ikääsi). Se on keskenkasvuisten ja tunnekylmien ihmisten ajatusmaailma, se sellainen. Jos sua todella nimitellään pipinaamaksi, nimittele takaisin. Mutta älä aggressiivisesti. Jokaisessa ihmisessä on heikko kohtansa. Älä nimittele niitä, jotka eivät sulle pahaa tahdo. Älä kateuttasi, älä typerää ilkeyttäsi äläkä muutenkaan yleistä veemäisyyttäsi jota osoitit kirjoittamalla aloituksen. Katsos kun tämä on vain Suomi24. Millään mitä täällä sanotaan, paitsi laittomilla teksteillä, ei ole merkitystä. Ja laittomien tekstienkin kirjoittajien osalta vain sikäli, että he ovat rikollisia, pipejä. Minua ei kiinnosta mikä olet, mutta olen huolissani kaikista rakkaistani, että maailmassa on myös tunteiltaan ..noh.. pipejä, kun näitä nimettömiä nettipalstoja luen. Riittävän pipejä ei rakkauskaan katsos paranna, kun on niin, että jos pentu ei ole saanut elämänsä ensimmäisinä vuosina riittävästi rakkautta kasvattajiltaan, ei pennusta tule ihmistä, joka ymmärtäisi olla vihaamatta erilaisia ihmisiä. Yleensä nimittelijöistä pääsee sillä, että valitsee seuransa riittävän hyvin. Tyhmien kanssa ei tarvitse kaveerata.Tosin sekopäät saattaa yrittää vainota silti, vaikka sekopäiden kanssa ei missään olisi edes tekemisissä, nykyisenä nettiaikana, mutta se on sitten eri asia ja eri aihe.

• trolli.puol.miljoonaa

Veikkaan trollialoitukseksi. Itse trolli vastasi itselleen.

• djgyuthgytfhy

Olet väärässä. Mä en ole trolli, mutta vastasin aloitustekstiin. Tuolla pitkällä tekstillä tuossa ylempänä. Pipiltä vaikutti aloitus ja sikäli lähinnä, että joku haluaa jotakin pilkata. Niin tyhmiä täällä ei saada olla, että luulo olis sellainen, että keskustelunaloitukseen vastaava normaalisti kirjoittava olis osallinen ihmisten pilkkaamiseen, joku raja törkeilyssäkin, tää on julkinen palsta vaikkakin nimetön. Satun olemaan ihminen, joka kirjoittelen Suomi24-palstoille korkeintaan muutaman kerran kuukaudessa ja pilkka-aloitusten laatiminen ei kuulu minun käytöstapoihini. Pidän loukkaavana, että täällä väitetään; jos ottaa osaa näihin Suomi24- keskusteluihin, että muka keskustelunaloituksia kommentoiva ihminen on trolli. Ette voi olla niin tyhmiäkään, että edes luulisitte minulla olevan tietoa keitä tai mitä kommentoin, joten toi kommentointi on törkeää. Törkeydessään suorastaan maksimaalista, jos itse olette ihmisiä jotka tiedätte keitä täällä pilkataan ( minä nimittäin en tiedä).

Arvatkaa mitä minä vihaan. Vastaus: netin palstoilla rehottavaa rikollisuutta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miika elomo

Miika elomo meni naimisiin 4.2 Maria aution kanssa. Onko tämä sama Maria Autio joka seurusteli Jare brandin kans ja meni
      Turku
      103
      14115
    2. Mitä haluaisit sanoa

Kaivatullesi nyt
      Ikävä
      321
      3494
    3. Olet paljon ajatuksissani

Olen väsynyt tähän. Siihen miten paljon olen tuntenut. Miten epätoivoista kaikki on ollut. Unessa me suudellaan intohimo
      Ikävä
      30
      2235
    4. Kuinka löytää uusi rakas rinnalle yli 60 vuotiaana naisena? Avuksi Tinder vai mikä?

Kaikki tahtoo rakastaa iästä riippumatta. Kysymys kuuluukin, mistä löytää miehiä, kun ikää alkaa olla mittarissa: harras
      Miten mies isketään?
      101
      2159
    5. MTV: Erika Vikman paljastaa pitkäksi venähtäneestä juhlimisesta UMK-voiton jälkeen: "En mä..."

Onnea UMK-voitosta, Erika Vikman! ICH KOMME! Ja tsemppiä toukokuiseen Euroviisu-mittelöön Sveitsissä. Lue Erikan juhlai
      Suomalaiset julkkikset
      69
      1892
    6. Salametsästys käräjille tänään

Joutsenia, haukkoja, ahmoja, pantasusia, jopa ilveksen pentuja ja haikaroita.... Kuvottaa kuinka kaunista isänmaatamme o
      Lapinlahti
      188
      1797
    7. Martina ja joku hevosmies

Tästä liikkui jotain puheita, kuka mitä?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      227
      1333
    8. Ehkä en ollut oikeudenmukainen sua, naista kohtaan

En silloin voinut painottaa sun kokemusta oikealla tavalla. Jos sen ymmärsin niin en tarpeeksi. Joten ehkä sulla oli p
      Ikävä
      65
      1132
    9. Joko on aika varattu?

Mihin maailma on menossa? https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/ac96ac52-8bf2-46d1-933b-60a6056d6075 Bianca "sensor
      Sinkut
      232
      1075
    10. Naurahdin niille

sun gotler säärille. :D olet jo hohtosi menettänyt vanha nainen. m-n
      Ikävä
      93
      1051
    Aihe