Televiosta juuri katsoin uutisista että koira tunnistaa erillaisia hajuja, sen tiedän varsin hyvin kun minunkin nokkani haistaa monia asioita jo kaukaa.
Mutta todella olisi paikallaan myös saada koira paikalle haistamaan kun itse en voi ja ei ole haluakaan kenen helema löyhähtää vilpillisyyteen
Koira haistaa raaron hajun
14
<50
Vastaukset
- dfpog
Ne haistaa jo sairauksiakin.
- Nomitenmuutenon
Hyvä Markku. Oletkohan pitkään aikaan ollut enää objektiivinen? Osallistut tänne niin paljon, että tohdin kysyä sinulta, erotatko käyttämiämme arkikieleen liityvia sanoja, kuten hajua? Kerro esimerkiksi:"Mikä on sympaattisuuden ja empaattisuuden ero?"
Kyllä todella vielä nokani tuntee paskan hajun ja ja tiedän rehellisyyden hajun ja paskaisen vitun hajun
tunnen rehellisyyden hajun- Nomitenmuutenon
Onko alatyylissäsi nyt rehellisyyden hajuakaan? Myötähäpeän sinua. Mutta onko sillä mitään väliä, jos taso on tuolla kantamuksella? Toivon hieman nousevaa tyyliä.
https://www.youtube.com/watch?v=4ez99s0862c Että niinettä enkö sano asiat suoraan ja syytät etten olisi rehellinen. Kuka toinen hankiö uskataa olla mielipiteineen avoin lieksalaisista?
Minä olen hyvinkin nouseva tuuli mutta vastaan mysökin samalla tyylillä jonka arvioin olevan kyseessa eli kansan kielellä jota moni ymmärtää paitsi hienohelmat
- Näkeeminkäkin
Ohoh ? Markku ja Marja taitaa viihtyä keskenään. ;)
Mitä tarkoitat? en ole akkojen talutettavissa ja sen olensanonut suoraan. Eri asia on sitten todella ne mielenkiintoiset ja avoimet naiset joilla ei ole ketunhänttää kainalossa joiden kanssa olen oikein hyvin pärjännyt ja joita toodella voinen kunnioittaa tasavertaisena kumppanina
- Nomitenmuutenon
Nimimerkille Näkeeminkäkin sanon rehellisesti, että en ole Marja. Olen ihan suomalainen mies. Markku, sinun rehellisyyttäsi en epäile yhtään, mutta toivoisin tilannetajua ja ymmärrystä, joskus myös lupsakkaampaa ja humoristisempaa suhtautumista. Sitä epäilen joskus, josko oppisit netissä keskustelemaan fiksusti? Toki tämä em. koskee montaa muutakin pikku pierua.
Kysy sitten miten lupsakas ja humoristisesti voi esiintyä Fasebuukin Lieksa ryhmässä ja huumorilla voinen sanoa oletko nähnyt leppäkeihästä joka lentää seija on tehokas kaveriensa kanssa heittämään varsinkin miehiä ulos ryhmästä sillä ei sallita kuin yksi ja sama politiikka mitä diktaattori suvaitsee.
- Nomitenmuutenon
No nyt en kyllä ymmärtänyt ihan kaikkea, täältä etelämmästä käsin. Mutta sinä Markku, taidatkin olla vetoa lyövä olento? Onko sinulla parta? Pyöritätkö sitä peukalosi ja etusormesi välissä niin että, siitä tulee jumalalliset kiharat? Jos tohdit lähteä leikkiin, veikkaan, että 1-0 on lähellä, millä tahansa asteikolla. Ja mikähän mahtaisi olla sopiva veto?
- Nomitenmuutenon
Sorry Markku. Luin kokonaisuudessaan tuon Kuka on Lieksalainen ketjun. Olisi pitänyt aiemmin. Olkoon tasapeli. En vetoja lyö, jos välttämättä et halua. Hyvyys ei ole aina aivan aitoa. Ei järkevyys, ei ymmärryskään ;) Se sitä.
Niin kuka on Lieksalainen ja miten Lieksan historiaa tuodaan esiin onko se vaan yksi taho? Miten sitten tulevaisuutta ajotaan pitää yllä.
Mutta Buona sera sinjorina siinä minulla oli parta ollessani SM kisailijana 1000 laulajasta ja vain pari henkilöä pääsi Pohjois-Karjalasta jatkoon 40 ryhmään ja ne oli miehiä jotka sijoittuivat 15 miehen joukkoon ja kuka oli Lieksasta yrittää aina sopiimarkkukorpinen kirjoitti:
Niin kuka on Lieksalainen ja miten Lieksan historiaa tuodaan esiin onko se vaan yksi taho? Miten sitten tulevaisuutta ajotaan pitää yllä.
Mutta Buona sera sinjorina siinä minulla oli parta ollessani SM kisailijana 1000 laulajasta ja vain pari henkilöä pääsi Pohjois-Karjalasta jatkoon 40 ryhmään ja ne oli miehiä jotka sijoittuivat 15 miehen joukkoon ja kuka oli Lieksasta yrittää aina sopiiTuolla ketjussa on poistettu myös toisten kirjoituksia ja aikanaan oli terveyskeskuksen edestä kuva ja kommentoin että siinä on tupakointikielto ja olen saanut vastauksen että sterveyskeskus kieltää tupakoinnin .Kuitenkin tänä päivänäkin on siinä oven vieressa tuhkakuppi ja jopa kaupunginhallitus on asiaa käsitellut jossa kyseinen rouva istuu ja myös sosiaali ja terveyslautakunnassa niin puheet ja teot eivät siten kohtaa tuolta osin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin6312305Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh175271Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r344868Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.4712391Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1142260Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2931833FinFamin ryhmät
Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir01481Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!
JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu941338- 391246
Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101215