Näinhän he ovat itseään markkinoineet jo 20 vuotta. Toukokuun 2015 alusta lähtien, kun hallitusneuvottelut alkoivat, persuministerit ja -kansanedustajt ovat pyrkineet kuitenkin lähinnä vaikenemaan ja kieltäytyneet ottamasta kantaa ajankohtaisiin kysymyksiin.
Viimeisimpänä esimerkkinä oli Jussi Niinistön käytös tänään A-Studiossa.
Saat mitä tilaat?
Persut ovat rehellisiä ja suorapuheisia?
5
<50
Vastaukset
- 515
Kun nyt sitten vaan muistat,ettet valita siitä kun hallitus leikkaa,jostainhan
ne rahat otetaan.
Vaikuttaa vain siltä,että ne on ihan samat tyypit,jotka ensimmäisenä ovat huutamassa,jos heihin kohdistuu jotain leikkauspaineita.
Katastrofi tästä vielä tulee,vaikken kiellä ottamasta hädänalaisia mutta onko nuo nuoret miehet,joita täällä on enimmäkseen nähty hädässä.- lapsellisetpersut
Osaavatko persut nykyään vastata mitään muuta kuin "En kommentoi"?
Ei kaikkiin kysymyksiin voi vastata öyhöttämällä hedelmien lippalakeista, ei etenkään kun on hallituspuolue kysymyksessä. - xgykculvhk
No eipähän nuo perssuministerit ota kantaa noihin mainitsemiisikaan asioihin. Että onko hyvä??
Jotain ne salailee...
- jytkytkytkyt
Ainut asia mistä persut puhuu rehellisesti ja ei ole kääntäneet takkia on homopatsaan rakennushanke,20 vuotisen historian ainut ajamansa asia ei ihan huonosti kuitenkin vain 20 vuotta ja jo nyt noin merkittävä asia yhteiskunnalle etenee.Soinin palkkasi oikein asiantuntijan erityisavustajakseen Haaviston, ettei olla pelkästään Tynkkysen näkemyksen varassa.Kyllä nyt on Soini ja kumppanit käärineet hihansa .nyt on tekemisen makua ja suomi nousee.jytky jytky jytky jytky jytky jytky jytky jytky .....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100871
- 75703
- 51595
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13501ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381