Yrittäjällä on sijoitusasuntoja, kesämökkikiinteistö ja metsätila eikä saa uutta lainaa koska pankin mielestä ei ole kykyä selvitä lainojen takaisinmaksusta. Melkein 400 tonnia omaisuutta käytettävissä vakuudeksi mutta se ei riitä, ei edes pikavippiin...
No johan on perkele
4
99
Vastaukset
- VelatLepikkoon
Saattohoida firmasi ja aloita puhtaalta pöydältä.
- Tuottaa_huonosti
Pankki ei halua sijoitusasuntoja, kesämökkejä eikä metsää vaan lainanhoidon ajallaan. Jos tulovirtaa ei ole tarpeeksi, joudutaan vaivalloiseen realisointiprosessiin. Tätä pankki pelkää.
Jos et uskalla itse sijoittaa yritykseesi, miksipä pankin pitäisi lainoittaa? Myy muuta omaisuuttasi tai lopeta tuottamaton yritys kokonaan ennen kuin se syö aikaisemmin kertyneet pääomasi.- 56565
Joo, mullekin pankinjohtaja sanoi, että eivät rahoita vakkuksia vaan hyviä hankkeita.
- SanperinTonppeli
Lainojen hoito ei nykyisin saa viedä yli 30% talouden tuloista. Vakuuksilla ei ole merkitystä.
Lapset ja harrastukset ovat myrkkyä samoin pätkätyö ja liien usein tapahtuneet työpaikan vaihdokset:
http://www.taloussanomat.fi/raha/2012/07/10/lapsia-ja-levoton-historia-pankki-murskaa-unelmasi/201232658/139
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 951782
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2371667- 911373
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!661032Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46931- 47928
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38918Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9914- 46872
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika37849