Onko niin että skanneri joutaa roskiin.
kybä ei asenna sitä?
Joku tietysti sanoo että kybä roskiin, sitä olen kyllä ajateutkkin.
Toimiva ajuri eppson skannerille
13
159
Vastaukset
- öölmän
Jos ei ole muita tietoja kerrottavaksi niin vie SER-keräykseen.
- Kylläubussatoimii
Ubu on tunnistanut ainakin mulla hp, epson ym ihan nukisematta.
Avaaja ei laittanut typpiä että varma en voi olla.
Saattaa tulla viiveellä, että varmaan kannattaa kysyä valmistajalta onko tulossa. Jos ei niin sitten uusi laite.
- epsonja
Kymppi ei saata tunnistaa, mutta lataamalla epsonin ohjelmat toimii.
Itsellä ikivanha Epson Perfection 2400 PHOTO, ja toimii kympissä Mä luulen että olis varmempaa ottaa yhteys Epsonin tukeen.
Sain just itse mun Vistan ikäisen HP:n monitoimilaitteen skannaamaan kasilla (vuoden viiveellä tosin kun asennuslevyke oli kateissa, ja muulla tavoin tehtynä se näytti mun taidoille ylivoimaiselta). Ongelmia oli jo seiskan kanssa, kun ei toiminut ollenkaan, mutta sain sillon HP:ltä aika hyvät ohjeet ja samat näköjään toimi taas. Kymppiä en uskalla vielä edes ajatella. Mä laitan nyt, miten mulla meni kasiin. (tosin yhteensopivuusvalikossa ei ollu vielä 10-vaihtoehtoa). Epsonilla exe -nimet on tietysti erilaiset.
Ohjeen mukaan alkuperäinen asennuslevyke piti kopioida C:lle (programsiin).
Sen jälkeen exe -tiedostojen, Autorun.exe, Hpzsetup.exe, Hpzstub.exe, Setup.exe Yhteensopivuustila (Compatibility Mode) (välilehdellä Ominaisuudet/Properties) piti käydä muuttamassa Windows 8:aan. (Pukki kohtaan Run this program in compatibility mode for/Suorita ohjelma yhteensopivuustilassa:)
Kun ne on muutettu ja tuplaklikkaa Autorun, ni asennus alkaa.
Siitähän se lähti.
Laitehallinnassa, Muut laitteet oli vielä kaks virheriviä: HP EWS ja HP SCAN. Niihin piti vielä päivittää ohjain (klikkaamalla päivitä ohjain). Se ohjainohjelmisto piti etsiä Tietokoneesta (sijainnista Program Files HP koneen malli). Sen jälkeen olikin enää Tulostimista skannauksen pikakuvake työpöydälle, ja se lähti toimimaan.- kymppimämmi
Mulla ei toimi edes uusi HP.
tai w7 koneessa toimii, mutta kympissä vain tulostaa.Taitaa olla vielä niin uus toi kymppi, ettei oheislaitteet oo ehtiny mukaan. Mullakin oli lähes vuoden, että kasilla tulosti ihan hienosti, mut jos oli skannattavaa, niin piti vaihtaa piuhat seiskakoneeseen (ja harvoin kun sen avas, ni päivitysten kanssa meinas käämit palaa).
Vai haluutko sä kokeilla tota, että asennat tulostimen uudelleen ja katot et onks siel yhteensopivuustilassa Windows10.
- Henskelimies6
Voi olla että jonkun muunmallisen Epsonin emuloinnin 10 hyväksyy, kannattaa ainakin kokeilla...itsella ei vanhaan Brotheriin löytynyt mistään ajaureita..niin vanhan epsonin emulointi kävi ja tulostin pelaa hyvin
- epsonilla
Juuri nakkasin halpis Epson XP-225 tulostimen tulille W10 ja hyvin asentui mukisematta WIFI yhteydellä.
- pslisälaitteet
On todella paljon kaikkee, mihin ei ole ajuria ja mihin ms ei halua tukea.
- faktatkuntoon
Laitteen ajurituki on laitevalmistajan vastuulla, ei Microsoftin.
- Msvaraaoikeudenlisälait
ei ole, ei ole moneen muuhunkaan, eikä tule.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 934700
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?854009Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1583807Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1162648Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1352598- 432161
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian282077Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2261850- 881729
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91717