Toimiva ajuri eppson skannerille

voihaweetous

Onko niin että skanneri joutaa roskiin.
kybä ei asenna sitä?

Joku tietysti sanoo että kybä roskiin, sitä olen kyllä ajateutkkin.

13

140

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • öölmän

      Jos ei ole muita tietoja kerrottavaksi niin vie SER-keräykseen.

      • Lähetä mulle, linux osaa ja tunnistaa sen iliman veivaamista.


      • Kylläubussatoimii

        Ubu on tunnistanut ainakin mulla hp, epson ym ihan nukisematta.
        Avaaja ei laittanut typpiä että varma en voi olla.


    • Saattaa tulla viiveellä, että varmaan kannattaa kysyä valmistajalta onko tulossa. Jos ei niin sitten uusi laite.

    • epsonja

      Kymppi ei saata tunnistaa, mutta lataamalla epsonin ohjelmat toimii.
      Itsellä ikivanha Epson Perfection 2400 PHOTO, ja toimii kympissä

    • Mä luulen että olis varmempaa ottaa yhteys Epsonin tukeen.
      Sain just itse mun Vistan ikäisen HP:n monitoimilaitteen skannaamaan kasilla (vuoden viiveellä tosin kun asennuslevyke oli kateissa, ja muulla tavoin tehtynä se näytti mun taidoille ylivoimaiselta). Ongelmia oli jo seiskan kanssa, kun ei toiminut ollenkaan, mutta sain sillon HP:ltä aika hyvät ohjeet ja samat näköjään toimi taas. Kymppiä en uskalla vielä edes ajatella. Mä laitan nyt, miten mulla meni kasiin. (tosin yhteensopivuusvalikossa ei ollu vielä 10-vaihtoehtoa). Epsonilla exe -nimet on tietysti erilaiset.
      Ohjeen mukaan alkuperäinen asennuslevyke piti kopioida C:lle (programsiin).
      Sen jälkeen exe -tiedostojen, Autorun.exe, Hpzsetup.exe, Hpzstub.exe, Setup.exe Yhteensopivuustila (Compatibility Mode) (välilehdellä Ominaisuudet/Properties) piti käydä muuttamassa Windows 8:aan. (Pukki kohtaan Run this program in compatibility mode for/Suorita ohjelma yhteensopivuustilassa:)
      Kun ne on muutettu ja tuplaklikkaa Autorun, ni asennus alkaa.
      Siitähän se lähti.
      Laitehallinnassa, Muut laitteet oli vielä kaks virheriviä: HP EWS ja HP SCAN. Niihin piti vielä päivittää ohjain (klikkaamalla päivitä ohjain). Se ohjainohjelmisto piti etsiä Tietokoneesta (sijainnista Program Files HP koneen malli). Sen jälkeen olikin enää Tulostimista skannauksen pikakuvake työpöydälle, ja se lähti toimimaan.

    • kymppimämmi

      Mulla ei toimi edes uusi HP.
      tai w7 koneessa toimii, mutta kympissä vain tulostaa.

      • Taitaa olla vielä niin uus toi kymppi, ettei oheislaitteet oo ehtiny mukaan. Mullakin oli lähes vuoden, että kasilla tulosti ihan hienosti, mut jos oli skannattavaa, niin piti vaihtaa piuhat seiskakoneeseen (ja harvoin kun sen avas, ni päivitysten kanssa meinas käämit palaa).
        Vai haluutko sä kokeilla tota, että asennat tulostimen uudelleen ja katot et onks siel yhteensopivuustilassa Windows10.


    • Henskelimies6

      Voi olla että jonkun muunmallisen Epsonin emuloinnin 10 hyväksyy, kannattaa ainakin kokeilla...itsella ei vanhaan Brotheriin löytynyt mistään ajaureita..niin vanhan epsonin emulointi kävi ja tulostin pelaa hyvin

    • epsonilla

      Juuri nakkasin halpis Epson XP-225 tulostimen tulille W10 ja hyvin asentui mukisematta WIFI yhteydellä.

    • pslisälaitteet

      On todella paljon kaikkee, mihin ei ole ajuria ja mihin ms ei halua tukea.

      • faktatkuntoon

        Laitteen ajurituki on laitevalmistajan vastuulla, ei Microsoftin.


    • Msvaraaoikeudenlisälait

      ei ole, ei ole moneen muuhunkaan, eikä tule.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      450
      4859
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1732
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1478
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1359
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      23
      1337
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1228
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1075
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1010
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      895
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      61
      879
    Aihe