Kaupungi on tuutyväinen ubuntu 12.04lts perustiseen itsekäänettyyn LiMux järjestelmään.
Soraäänia kuuluu vain liian monta MS:n maksanutta lounasta syöneiltä poliitikoilta.
Malli toimisi myös Suomessakin. Osaajia riitäsi, ja yksi ITCwelho on koko LiMuxin takana, myös muiden tarvittavien ohkelmistojen, jotka kaikki on avointa koodia.
Ja mikä tärkeintä, sekattua ja itse käänettyä.
Joten he voivat nauttia luottamuksesta, että tiedot ei vakoilunkautta päädy usaan ja nsalle.
Itse olisin käyttänyt Unity-työpöytää, kosaka kaikki mahtuisi hyvin unitypalkkiin ja olisi helposti saatavilla.
Hyvin tehty, heillä oma päivityspalvelin military tyylii. joten kukaan ulkopuolinen ei voi edes päivittää laitteisiin soosiaan.
Mallia Munchenistä, MS-soosi kuikkaan
Tnx_Jan-Marek
2
62
Vastaukset
- VivaKiina
Kiinassa, johtuen varmaan niiden valtavista resseista ovat menneet suljetun lähdekoodin julkaisuun, joka kernel pohjaa linuxiin, mutta ei ole puhdas linuxkernel.
Järjestelmä myös omat päivitykset ja omat verkkoprotogollat ja omat ohjelmistot. mukana myös intternetselain, jonka veroista turvallisuudessaan ei markkinoilta saa.
järjestelmä asentuu 586 ja arm64 prosessoreihin.- JaSuomessakin
Myös suomen puolustuvoimilla on oma linuxjärjestelmä, sen perustasta ei ole isommin tietoa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?133718Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja272940Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2722736Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin51915- 2211441
- 751251
Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...1581057Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk21017Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi31974Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä95951