Kaupungi on tuutyväinen ubuntu 12.04lts perustiseen itsekäänettyyn LiMux järjestelmään.
Soraäänia kuuluu vain liian monta MS:n maksanutta lounasta syöneiltä poliitikoilta.
Malli toimisi myös Suomessakin. Osaajia riitäsi, ja yksi ITCwelho on koko LiMuxin takana, myös muiden tarvittavien ohkelmistojen, jotka kaikki on avointa koodia.
Ja mikä tärkeintä, sekattua ja itse käänettyä.
Joten he voivat nauttia luottamuksesta, että tiedot ei vakoilunkautta päädy usaan ja nsalle.
Itse olisin käyttänyt Unity-työpöytää, kosaka kaikki mahtuisi hyvin unitypalkkiin ja olisi helposti saatavilla.
Hyvin tehty, heillä oma päivityspalvelin military tyylii. joten kukaan ulkopuolinen ei voi edes päivittää laitteisiin soosiaan.
Mallia Munchenistä, MS-soosi kuikkaan
Tnx_Jan-Marek
2
95
Vastaukset
- VivaKiina
Kiinassa, johtuen varmaan niiden valtavista resseista ovat menneet suljetun lähdekoodin julkaisuun, joka kernel pohjaa linuxiin, mutta ei ole puhdas linuxkernel.
Järjestelmä myös omat päivitykset ja omat verkkoprotogollat ja omat ohjelmistot. mukana myös intternetselain, jonka veroista turvallisuudessaan ei markkinoilta saa.
järjestelmä asentuu 586 ja arm64 prosessoreihin.- JaSuomessakin
Myös suomen puolustuvoimilla on oma linuxjärjestelmä, sen perustasta ei ole isommin tietoa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minja Koskela: Ei se väärin ole jos ei halua tehdä töitä
kyllä tukien varassa saa elää vaikka koko ikänsä. Tää on tätä äärivasemmistolaista ajattelua.1285373HS - SDP valmistatuu MILJARDILEIKKAUKSIIN seuraavalla vaalikaudella!
"Sdp:n uusi talousääni lupaa miljardien edestä leikkauksia HS-haastattelu|Kansanedustaja Joona Räsänen on Sdp:n puheen2164775Persu ei ole koskaan päässyt Valkoiseen Taloon
Eikä pääse. Jopa demareita siellä on käynyt, vaikka jenkkien vasemmistolaisin suuri puolue vastaa lähinnä Suomen kokoomu863980Sovitteko ulkonäöllisesti
Oletteko kaivattunne kanssa sopivan näköinen pari? Semmoinen, suurinpiirtein yhtä hyvän näköisiä? Samanlainen olemus, ty833320- 471815
Anteeksi mies
Mun vaan pakko sanoa että en pääse ajatuksesta koskettaa sinua🙈tää on niin noloo. Olet vaan niin namu. En voi edes kert321809- 141418
- 171328
Mulle tuli tunne
Että sun tunteet mua kohtaan alkaa hellittämään, olenko oikeassa ja alatko päästä eteenpäin?221322Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin
Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin, Ähtärin eläinpuisto tiedottaa. Yritykset ovat t521233