Uutistoimisto Bloomberg ei osannut haastattelussaan kuvata Timo Soinia muuten kuin että hän oli hikinen ja väsynyt.
Melkoisen nappiin osunut kuvaus ulkoa päin tehdyssä arviossa. :D
Persut myivät Suomen
8
<50
Vastaukset
- 856
Suomi on joka tapauksesa menetetty. Paetkoon ken voi.
- PSPettääAina
PS petti äänestäjiään
- SuomiKärsiiSuomiKärsii
Reijo Tossavaista mukaellen Suomen suurin mukatyöväenpuolue on romahduttamassa ulkopolitiikan lisäksi nyt myös työntekijöiden ja etenkin työttömien toimeentulon. Jussi Niinistön ja kumppaneiden silmissä välkkyvät ilmeisesti haaveet vapaussodasta, jossa puhdistetaan Suomi väärin ajattelevista ja jaetaan omaisuus uudelleen oikean aatteen kannattajien kesken.
Reijo Tossavainen taisi saada tarpeeksi lisähilloa kansanedustajan hommasta, kun me vielä maksamme paskiaiselle edelleen Espanjaan täysin yhtä suuren määrän eläkettä kuin vastaavin perustein isänmaassaan eläville ja täällä eläkkeensä kuluttaville oikeille suomalaisille.
Miten olisi sellainen kansalaisaloite, että kielletään lailla eläkkeen maksaminen ulkomaille muuttavalle suomalaiselle?
- Oenonen
Eivät myyneet. Antoivat ilmaiseksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706604
- 594492
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283168- 612997
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161905- 151574
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271566Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381505- 341359
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471283