sopiiko härkä ja jousimies yhteen?

anzu

aattelin täs kysyy et tietäiskö joku et sopiiko härkä ja jousimies hyvin yhteen? :)

12

2000

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Härkä

      äkkiä karkuun... *kokemusta on*

    • Vähiten kannattaa ajatella liittoa Kaksosen, Jousimiehen tai Vesimiehen kanssa.

      Kuitenkin: Jos aurinkomerkiltään Jousimiehen Kuuhoroskooppi on vaikkapa Neitsyt (joka taas sopii Härän kanssa yhteen) tai Aurinkohärkä on kuumerkiltään esim. Oinas voidaan ajatella vastaavassa tapauksessa Kuumerkin kompensoivan Aurinkomerkkiä tarpeeksi, jotta yhteisymmärrys löytyy.

      • Anonyymi

        Tuo on suht tärkeä tieto. Monet ihmiset ei ymmärrä mitä luonneidentiteetti käsittää.


    • anzu

      okei...kiitti kun vastasitte!:) Mutta jos joku tietää et mitkä horoskoopit sitten sopii härän kanssa yhteen nii kertokaa ihmees jos vaan viittitte

      • Härälle sopivia (maa)merkkejä:
        Kauriit ja Neitsyet.
        Myös (vesi)merkit:
        Kalat, Rapu ja Skorpionikin.


      • Anonyymi
        awyrol kirjoitti:

        Härälle sopivia (maa)merkkejä:
        Kauriit ja Neitsyet.
        Myös (vesi)merkit:
        Kalat, Rapu ja Skorpionikin.

        Ei. Skorpioni ei sovi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei. Skorpioni ei sovi.

        mut mä ainakin tykkään paljon skorppareista ja oon syntyhärkä. skorppareist on palijo hyvvii kokemuksii kun niin symppiksiä ja elämänviisaita ja mä hyvin samaistun skorppareissa siihen syvissä vesissä oleskeluun joka kiehtoo skorpparin hidas energiataso kun mul häräl myös hidas energiataso ja se taipumus mystiikkaan, salaperäisyyteen muun muassa. =)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mut mä ainakin tykkään paljon skorppareista ja oon syntyhärkä. skorppareist on palijo hyvvii kokemuksii kun niin symppiksiä ja elämänviisaita ja mä hyvin samaistun skorppareissa siihen syvissä vesissä oleskeluun joka kiehtoo skorpparin hidas energiataso kun mul häräl myös hidas energiataso ja se taipumus mystiikkaan, salaperäisyyteen muun muassa. =)

        lisään viel kommenttiini sen, että jos mittii niinku jouskaria ja härkää niin en tiiä mut ei ainakana mun äidin (jousimies) ja isäni(rapu) suhde kestänyt hyvin kun erot luonnepuolel oli nii isot =( eli erohan siin tuli sitte = vuonna 2001 elokuussa äitee lähti nosteleen ja pian eropaperit


    • tähtisiina

      Härkä arvóstaa kotielämää ja jousimies haluaa mennä, elää vapaata elämää. Jousimiehellä on taipumus flirttailla ja vaihtaa kumppania nopeasti, joten jousimies vain sekoittaa härkäparan pään.. Jousimies ei kiinnostu kenestäkään, joka yrittää sitoa häntä ja härkä saattaa pitää jousimiestä ihme haihattelijana.

      Eli älä katsasta, keskity neitsyihin, kauriiseen ja rapuun, jos olet härkä. Jos jousimies, keskity leijonaan, oinaaseen tai vesimieheen.

      Jousimiehelle käy myös kaksonen, puhun omasta kokemuksesta :)

      Jouskarinainen ja kaksosmies

      • Anonyymi

        Olen jouskari ja pisin suhteeni oli härän kanssa, Oinas pahoinpiteli, Leijona vitkutteli, Vesimies oli sairaalloisen mustasukkainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen jouskari ja pisin suhteeni oli härän kanssa, Oinas pahoinpiteli, Leijona vitkutteli, Vesimies oli sairaalloisen mustasukkainen.

        Länsimainen "horoskooppi" ei ole ainoa pätevä.
        Ihmisluonteen identiteetin käyttöjärjestelmäsarjassa on 13 osatekijää, 2 pääluonnetta (kk ja vuosiluonne), kummankin nousevat merkit, ja planeettojen sijainnit.
        Kannattaa tehdä kartta missä näkyy nämä asiat.
        https://horoscopes.astro-seek.com/calculate-birth-chart-horoscope-online/


      • Anonyymi

        varmaan kai härkä ja jouskari soppii parhaiten vain ystävinä ?? hauskaa juttua piisaa härällä ja jouskarilla voisin kuvitella esim taiteet&huumori yhdistää????


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      71
      4992
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2320
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1857
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1556
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      39
      1538
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1348
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1257
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1181
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1176
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1166
    Aihe