sopiiko härkä ja jousimies yhteen?

anzu

aattelin täs kysyy et tietäiskö joku et sopiiko härkä ja jousimies hyvin yhteen? :)

13

3362

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Härkä

äkkiä karkuun... *kokemusta on*

• Vähiten kannattaa ajatella liittoa Kaksosen, Jousimiehen tai Vesimiehen kanssa.

Kuitenkin: Jos aurinkomerkiltään Jousimiehen Kuuhoroskooppi on vaikkapa Neitsyt (joka taas sopii Härän kanssa yhteen) tai Aurinkohärkä on kuumerkiltään esim. Oinas voidaan ajatella vastaavassa tapauksessa Kuumerkin kompensoivan Aurinkomerkkiä tarpeeksi, jotta yhteisymmärrys löytyy.

• Anonyymi

Tuo on suht tärkeä tieto. Monet ihmiset ei ymmärrä mitä luonneidentiteetti käsittää.

• anzu

okei...kiitti kun vastasitte!:) Mutta jos joku tietää et mitkä horoskoopit sitten sopii härän kanssa yhteen nii kertokaa ihmees jos vaan viittitte

• Härälle sopivia (maa)merkkejä:
        Kauriit ja Neitsyet.
        Myös (vesi)merkit:
        Kalat, Rapu ja Skorpionikin.

• Anonyymi
        awyrol kirjoitti:

Härälle sopivia (maa)merkkejä:
        Kauriit ja Neitsyet.
        Myös (vesi)merkit:
        Kalat, Rapu ja Skorpionikin.

Ei. Skorpioni ei sovi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei. Skorpioni ei sovi.

mut mä ainakin tykkään paljon skorppareista ja oon syntyhärkä. skorppareist on palijo hyvvii kokemuksii kun niin symppiksiä ja elämänviisaita ja mä hyvin samaistun skorppareissa siihen syvissä vesissä oleskeluun joka kiehtoo skorpparin hidas energiataso kun mul häräl myös hidas energiataso ja se taipumus mystiikkaan, salaperäisyyteen muun muassa. =)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mut mä ainakin tykkään paljon skorppareista ja oon syntyhärkä. skorppareist on palijo hyvvii kokemuksii kun niin symppiksiä ja elämänviisaita ja mä hyvin samaistun skorppareissa siihen syvissä vesissä oleskeluun joka kiehtoo skorpparin hidas energiataso kun mul häräl myös hidas energiataso ja se taipumus mystiikkaan, salaperäisyyteen muun muassa. =)

lisään viel kommenttiini sen, että jos mittii niinku jouskaria ja härkää niin en tiiä mut ei ainakana mun äidin (jousimies) ja isäni(rapu) suhde kestänyt hyvin kun erot luonnepuolel oli nii isot =( eli erohan siin tuli sitte = vuonna 2001 elokuussa äitee lähti nosteleen ja pian eropaperit

• tähtisiina

Härkä arvóstaa kotielämää ja jousimies haluaa mennä, elää vapaata elämää. Jousimiehellä on taipumus flirttailla ja vaihtaa kumppania nopeasti, joten jousimies vain sekoittaa härkäparan pään.. Jousimies ei kiinnostu kenestäkään, joka yrittää sitoa häntä ja härkä saattaa pitää jousimiestä ihme haihattelijana.

Eli älä katsasta, keskity neitsyihin, kauriiseen ja rapuun, jos olet härkä. Jos jousimies, keskity leijonaan, oinaaseen tai vesimieheen.

Jousimiehelle käy myös kaksonen, puhun omasta kokemuksesta :)

Jouskarinainen ja kaksosmies

• Anonyymi

Olen jouskari ja pisin suhteeni oli härän kanssa, Oinas pahoinpiteli, Leijona vitkutteli, Vesimies oli sairaalloisen mustasukkainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen jouskari ja pisin suhteeni oli härän kanssa, Oinas pahoinpiteli, Leijona vitkutteli, Vesimies oli sairaalloisen mustasukkainen.

Länsimainen "horoskooppi" ei ole ainoa pätevä.
        Ihmisluonteen identiteetin käyttöjärjestelmäsarjassa on 13 osatekijää, 2 pääluonnetta (kk ja vuosiluonne), kummankin nousevat merkit, ja planeettojen sijainnit.
        Kannattaa tehdä kartta missä näkyy nämä asiat.
        https://horoscopes.astro-seek.com/calculate-birth-chart-horoscope-online/

• Anonyymi

varmaan kai härkä ja jouskari soppii parhaiten vain ystävinä ?? hauskaa juttua piisaa härällä ja jouskarilla voisin kuvitella esim taiteet&huumori yhdistää????

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Härällä on paras maltti. Härkä sietää jouskaria valitettavasti liian hyvin. Mulla on kokemusta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!

Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot
      Maailman menoa
      191
      17594
    2. Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois

Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss
      Maailman menoa
      48
      10091
    3. Vasemmistoaate on aatteista jaloin

Kaikki saavat ja kukaan ei jää ilman. Kuka tuollaista voisi vastustaa?
      Maailman menoa
      173
      6233
    4. Antti Lindtman kiitti valtiovarainministeri Purraa

Ministeri Purra kertoi ottavasa vastuun EU:n alijäämämenettelyyn joutumisesta. Hän myös sanoi tietävänsä, että Lindtman
      Perussuomalaiset
      46
      3240
    5. Suomalaisten enemmistö on (ateisteja / fiksuja / sosialisteja)

Tai jokin noiden yhdistelmä, koska S-ryhmän markkinaosuus päivittäistavarakaupasta on yli 50 prosenttia.
      Maailman menoa
      23
      2939
    6. Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen

Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.
      Maailman menoa
      35
      2913
    7. "Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa

Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita
      Maailman menoa
      59
      2731
    8. Henkilökohtaisia paljastuksia Dubaista - Kohujulkkis Sofia Belorf on äitipuoli ja puoliso!

Tiesitkö, että Sofia on äitipuoli ja rakastava puoliso? Sofia Belorf saa oman sarjan, jossa seurataan hänen Bling Bling
      Kotimaiset julkkisjuorut
      88
      2690
    9. Persut: haluamme lisää veroja!

Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki
      Maailman menoa
      1
      2422
    10. Alexander C. G. riisti demari-Veijolta arvonimen

"Stubb myönsi 66 arvonimeä ja peruutti yhden arvonimen. Presidentti Tarja Halonen myönsi Baltzarille kulttuurineuvoksen
      Maailman menoa
      52
      1971
    Aihe