USPS Tracking, Kadonnut Paketti

naxxly

Terve, meinasin että jätän tänne pienen tekstin tästä mun tilausongelmasta jos tääl on joku joka tietää vähän enemmän pakettien tilaamiesesta USAst.

Eli tilasin sähkötupakka setin HaloCigs firmalta jenkeistä 4.7.2015. Noh paketin seuranta toimi hyvin nopeesti ensin AsendiaUSAn kautta kun paketti lähti myyjältä ja kun paketti lähetettiin suomeen päin niin koko homma vaihtui USPSn käsiin.

Sain sitten lähetyksenseurantatunnuksen USPS.com sivulle LX---------US joka näyttää että lähetyksen tiedot lähetetty USPS 8.7.2015, paketti lajiteltu 9.7.2015 ja lähetetty suomeen 12.7.2015. Paketti on käyny Turkin kautta josta se lähti taas suomeen päin 14.7.2015.
Paketti on saapunut Helsinki-Vantaa lentokentälle ja näköjään lähteny sieltä. USPS seuranta sanoo seuraavasti:

"Your item departed a transfer airport in Helsinki-Vantaa, Helsinki, FINLAND on July 14, 2015 at 12:59 pm. The item is currently in transit to the destination."

Paketti on:
-First-Class Package International Service

-International Letter

Eli onko mitään ideoita kun ens maanantaina on 2kk siitä että paketti saapui suomeen.
Se sisältää nikotiinituotteita, joita ei saa Euroopan Talousalueen ulkopuolelta tilata suomeen, eli paketti jää tulliin ja nikotiinipitoiset tuotteet poistetaan.

Ihmetyttää vaan kun paketista ei oo kuulunu mitään sen jälkeen kun paketti saapui suomeen...

Oon soittanu postiin, tulliin ja ottanut yhteyttä lähettäjään. Kukaan ei voi seurata lähetyksen kulkua tuosta eteenpäin. Toisin sanoen paketti ei ole suomen postin tai tullin seurannassa.


Noin kuukausi sitten soitin tulliin ja heiltä sanottiin että paketti on varmaan labrassa "tutkittavana" (tää henkilö ei tarkistellut mitään paketin tietoja) ja sitten 3 viikkoa siitä eteenpäin soitin uudestaan ja toinen henkilö katsoi lähetystunnuksen avulla että heillä ei ole tietoa paketista.

Mielipiteitä? Onkohan paketti kadonnut? Vai onko jossain tullinvarastossa odottamassa ja nää laiskat postin/tullin työntekijät eivät vaan vaivaudu selvittämään asiaa sen enempää?


Seuraavana listalla on että soitan helsinki-vantaa lentokentälle (finavia.fi) ja alan kysellä siellä inffoa.


Kiitos paljon kaikista ideoista ja teorioista! :)

PS. Kaveri hankki saman setin mutta ilman nikotiininesteitä/patruunoita, tää oli 2 päivää mun jälkeen. Ja kaveri sai paketin lähipostiin muutamia päiviä sen jälkeen kun mun paketti oli saapunu suomeen, jotenkin tää ajatus lohduttaa siinä mielessä että ehkä se paketti sitten on siellä tullissa jossain labran hyllyllä.

- naxxly

2

2028

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kjcjfkfndnkdkdkdldl

      se voi olla tullin labrassa. siellä kestää yksinkertaisetkin toimenpiteet ihan helvetin kauan ja yleensä koko tavara "kului tutkimuksessa" ja sitten itse saa hakea korvauksia.

      minulla sinne jumittui paketti, jossa oli geelitäytteisiä liittimiä. pari viikkoa odotin ja sitten menin painkan päälle rähjäämään alueelle johon asiakkaat ei olisi edes saaneet mennä. sanoin että riidaton osuus lähetyksestä nyt tähän käteen kiitos (paketissa oli paljon muutakin). erittäin aggressiivisella käytöksellä sainkin kaikki samantien mukaan, ilman kuittaamisia:)
      myöhemmin tuli sitten kirje että yksi liitin on menetetty näytteenossa.
      seuraavaksi oikeus ratkaisee, onko vaatimani euron summa liittimestä 20000 euron summa henkisistä kärsimyksistäni kohdallaan vai ei:)
      ei haittaa vaikka häviänkin, koska olen ns varaton.

    • Kuluttaja777

      Tilasin Jenkeistä Adidaksen Ultra Boost 4.0 kengät! Hauskaa oli että ne tuli New Yorkin kaupasta 2-3 päivän päästä Suomeen! Sitten ihmettelin kahden viikon päästä että Miks en o saanu sitä ! No se on tietenkin tullissa ja sieltä tulee tullilasku siitä että he ovat ”minua palvelleet” ja katsonut läpi kenkälaatikon! Joten he laittoivat mailiin minulle 111,11€ laskun siihen päälle että maksoin kengistä 208€ johon Piti kuulua lähetys, tullaus sun muut! Eli kenkien hinnaksi tuli 300 , no sain ne silti halvemmalla tota Mallia myydään 280e hintaan plus kulut joten säästin -50€ mutta silti! Huhhu 111e ”tullipalveluista”! Se siinä ottaa päähän että yleensä FedEx paketit Ei joudu tulliin ja monet kledjut mitä Oon tilannut Ei o joutunut tulliin! Se on kyllä väärin että joutuu maksamaan Suomen valtiolle 111e veroa että tilaan jenkeistä kengät yksityishenkilönä! Missään maassa ei melkein samanlaista systeemiä ole! Suomessa maksetaan veroa verorahoista esim jos katsoo tukirahojen saajoja, he maksavat veroa niistä ja frendi sai enemmän veronpalautusta kuin minä koska hän on maksanut 20% veroa työmarkkina tuesta!... hyppäsin vähän asiasta mutta nyt on tulossa USPS kanssa T-Paita Guccilta joka on arvokas muutenkin! Ja näin juuri että sen on ottanut tulli taas kivasti vastaan! Kannattaa käyttää vain Fedexiä ja UPS lähetti palveluja! Muut jäävät tulliin!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      70
      6850
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4440
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2883
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      2121
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1673
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      99
      1475
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1161
    8. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1154
    9. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      306
      1143
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1111
    Aihe