Treffit - ongelmia käyttökatkon jälkeen

eipään.vaan.toimi

Profiilin kun yrittää avata, tulee useasti ilmoitus
"error 404
NOT FOUND
Häh?! Mitä tapahtui?
Täällä ei ole mitään eikä ketään.

Vaan eipä hätää, ota uusi startti hakupalvelusta ja löydä parempaa seuraa."

14

159

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SanakinVieläNiinKuolet

      Ei mulla ole mitään ongelmia treffien kanssa...

      Kotona on aina parikyt koppaa lonkeroa ja sitten pyydetään seuralainen käymään tai etsitään sellainen baarista...

      Tosin ilmaisella alkoholilla saaa parhaiten treffeille alaikäisiä, mutta niitä ei taasen baarista löydä

      Mutta suomi24 treffien toimimattomuus ei asiaan liity mitenkänä joten tapa ittes

    • jumipaska

      jos oli Treffit palvelu hidas ja huonosti toimiva jumien takia niin nyt käyttökatkon jälkeen täys jumipaska!!! Kyllä saa odotella ja kauan että mitään tapahtuu!!

      Viestejä ei saa auki enää lainkaan. Kun tarpeeksi kauan jaksaa odottaa tulee viestien sijaan PELKKÄ TYHJÄ SIVU!!!!

      • uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

        olen saanut yhden ainoan kerran viestit näkyviin. Muulloin tulee vain tyhjä sivu viestien sijaan.

        palvelu on hidastunut reilusti! Haku ei toimi, vanhat megafonihuudot pyörii viikkokausia etusivulla, alkaa olla todella tylsää. Viiveitä kaikessa.. Huh mikä sivusto - huono. ikävä edelleenkin vanhaa.


    • Päijät-Häme.katosi

      Haku ei enää toimi. Kokeilin hakea aluueelta Päijät-Häme ja tulos oli 0.
      Kokeilin muillakin maakunnilla joissa ä/ö/å. Kaikiklla hakutulos 0 (nolla)

      • ääkköskökkö.taas.heheh

        Ei toimi myöskään nimimerkkien haku jos yrittää hakea nimimerkkiä jossa ääkkösiä!

        Ja HAKU on vitun hidas!! Järkyttävää mitä taas teitte Treffeille. Ei näy vistejäkään.


      • TOIVOTTAVASTI.ON.VITSI

        Haku toimii jos kirjoittaa sen ääkkösen tilalle kysymysmerkin (?)
        Kurahti kai palvelinsiirto siihen että uuden servon asetuksissa väärä merkistö. Voipi olla tuskanen liikku jos eivät ota pikaseen takasin vanhaan ja tämänpäiväset päivitykset katoavat.

        ***************************************************************
        ******* SUOMI24 OSAA, TYRÄTÄ JA PILATA KAIKEN ********
        ***************************************************************


    • jgcgjcjgfgjfhgxhgxh

      Etusivulta näen että joku on minulle viestin kirjoittanut. En vain saa kirjoitettua viestiä auki. Usean kerran yrittänyt avata viestit, odottanut useita minuutteja ja tuloksena vain tyhjä sivu.
      Viimein sain monen yrityksen jälkeen viestisivun auki.
      MUTTA, MUTTA.. SE UUSI KIRJOITETU VIESTI EI AUKENE!!!!! RULLA VAAN PYÖRII JA PYÖRII!!!! MITÄ VITTUA TE SOHLOT TEITTE KÄYTTÖKATKOSSA

      Hidashan suoli24n Treffit olut aina, ja viimeisen uudistuksen myötä pilattu lopullisesti poistamalla kaikki hyvä mikä vanhassa aikanaan oli.

      Tuossa toisella selaimella edelleenkin rulla vaan pyörii ja pyörii odottaen saapunutta viestiä auki. EI SAATANA TAPAHDU YHTÄÄN MITÄÄN!!!! OLETTE PILANNEET KAIKEN MIHIN SORMELLANNE OLETTE KOSKENEET!!!! OSAAMATTOMUUTENNE ON KYLLÄ JO NÄHTY, EIKÖ OLISI VIIMEIN AIKA KÄÄNTÄÄ KURSSIA????????

    • uuleduuledof

      Sain viestit avattu viimeinkin, yhteen viestiin kirjoitin vastauksenkin. Se vastaus vain katosi! Heheh.. On tämä metkaa kuinka Suomi24 palvelunsa osaa sotkea ja saada toimimattomaksi, olikos se nyt sitten palvelimen vaihto syynä? Taisi tapahtua muutakin? Olikomisompi remppa myös sovellusalustassa, ehkäpä sovelluksessakin kun mikään ei enää pelaa kuten eilen/ennen käyttökatkosta...

      Ei suomi24lla ole varaa epäonnistua joka liikkeessään.

    • DBA

      Tuli juuri virhe:
      "CDbException

      CDbCommand failed to execute the SQL statement: SQLSTATE[42S02]: Base table or view not found: 1146 Table 'treffit.t' doesn't exist"

      Tainnu mennä aika kuralleen palvelinsiirto ku tietokanta sanoo moista??????

      • nauretaan.meilläki.hahah

        jaaha, VisualStudion paskako palvelun takana onkin.. ei tarvii ihmetellä miksi on sellanen kökkö ku on.


    • ei.toimi.haku

      haku on pilattu.
      yritin hakea ehdolla "Päijät-Häme" ja haku ei palauttanut yhtään profiilia, ainoastaan ilmoitus: "Yhtään hakuehtoihisi sopivaa profiilia ei löytynyt. Entä jos hieman löysäisit kriteerejäsi?"

      • sama.ongelma.täällä

        tein saman haun ja lopputulema oli sama kuin sinulla. Vika lienee suomi24:ssa eikä minun koneessa..


    • Anonyymi

      Ei tuo mikään nimimerkki ole,olen yrittänyt laittaa uuden sijalle!

    • Anonyymi

      Kuusi vuotta kulunut eikä foorumeiden haku ole lähelläkään toimivaa. Itse asiassa tuona aikana tehty heikennystä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      48
      3461
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2531
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      125
      1880
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      100
      1673
    5. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1127
    6. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      46
      1042
    7. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      171
      1003
    8. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      77
      911
    9. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      906
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      14
      844
    Aihe