The Sipiläs are members of Rauhan Sana (transl. "Word of Peace", affiliated in North America with ALCA), a small Laestadian revivalist denomination within the state Lutheran church of Finland. The Sipiläs first met at a Laestadian summer camp as teenagers.[11] Sipilä has stated he does not consider himself a legalistic Laestadian, and in interviews he has carefully distinguished his own Laestadian denomination from his home region's other, predominant, exclusive Laestadian group.[16][17][18]
Eli: "Enhän minä lestadiolainen ole vaikka olenkin lestadiolainen. Kysymys on vain siitä että muut lestadiolaiset ovat vääriä lestadiolaisia."
Kuka olisi hanakampi leimaamaan uskonveljensä kerettiläiseksi kuin toinen uskonveli...
https://en.wikipedia.org/wiki/Juha_Sipilä
Uskis ei ole uskis
5
<50
Vastaukset
Sipilä on saanut Hiski K. Harjasuden ja minut harkitsemaan Eugen Schaumanin elvyttämistä. Elvytystyön annamme venäläisille mammuttiasiantuntijoille.
http://cdn.bleedingcool.net/wp-content/uploads/2015/04/too_good_for_grumpy_cat.jpg- vm41
Älkää ny sipilää asioiden kuntoon laittamisesta syyttele !
Itsehän hänet laittajaksi äänestitte, muka omistavana väestön osana ????
Jos ihmisellä ei ole omaa näkemystä kokonaisuudesta, sekä antaa "isojen poikien" rahoineen sanella ohjeet, on hän ihan väärä henkilö päättämään asioista.
Liian kauan on pellet suomea luotsanneet muka selville vesille, mutta huonosti on vain käynyt.
Suurimmat syylliset ovat ihmiset jotka uskovat kuvitteellisiin asioihin, sekä luulevat, että korppi nokkii toisen korpin silmiä.
Pakolaisasiaanhan emme muuta voi, kuin sanoutua irti tehdyistä typeristä sitoutumisista, sekä sopimuksista keinoilla, mitkä itse voitte miettiä.
Enää on turha yritellä "ryppynarua" rypistellä, on aika alkaa siivota.
Johan sitä kulutusjuhlia on vietettykin ja eletty kuin pellossa.- hiano.homma
Minä en ole viettänyt, joten minun ei tarvitse krapulasäästää. Päin vastoin, hinnat laskee ja mulla juhlat alkaa.
- mielipide.sipilästä
Sipilä vaikuttaa enemmän rationalistilta kuin konservatiiviselta kristityltä.
- mielipide.sipilästä
Kristitty nykyään kun haisee paskalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell2074586- 1862561
- 671512
Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?961210- 1251119
Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1041106- 711061
Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa91032Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a1311017- 107977