Onko Somerolla..

maalleko

Tulossa vastaanottokeskus, onko siellä paljon maahanmuuttajia?
Millasta porukkaa muuten?

12

183

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muuttoauto.tilattu

Outoa porukkaa on. Siksi asuntojakin myydään iskulauseella:
      Muuta Pääkaupunkiseudulle reilussa tunnissa!

• fdfjhg

Muslimit perustaa autoliikkeitäkin, outoa..

• mullahabdul

lamminiemeen tulossa

• lisjkg

On tulossa. Saadaan somerolainen sisäsiittosuus aisoihin.

• onkotukkoinen

Juu kun kaikkialta on tukka tippunut pois päästä saadaan tikallisia

• sirpukkainen

Somerolla on tilaa. Täällä on noin 9000 asukasta ja nekin siroteltu harvakseltaan kuten harvaan asutussa maassa on tapana. Kyllä tänne mahtuu. Eri asia on vaan se, ettei taida olla toimeentulemisen mahdollisuuksia omalle kantaväestöllekään.

Vastaanottokeskus on tietysti eri asia kuin, että he jäisivät sitten paikkakunnalle. Vastaanottokeskus on vain väliaikainen hätäjärjestely.

Ei ole mitään mieltä loppullisesti yrittää heitä sijoittaa paikkakunnille, joissa ei ole juurikaan mahdollisuuksia työllistäytyä, kouluttautua jne... Ei kotoutuminen niin tapahdu. Heistä tulisi vain työttömiä, syrjäytyneitä jne...
      Luulisin, että somerolaiset saavat vielä toistaiseksi olla omissa oloissaan. Huom. Toistaiseksi!

• Ooottemyöhässä

Somerolla on jo vastaanottokeskus. Käykää katsomassa Joensuuntie päässä olevaa "autoliikettä". Siellä ne pojat hiihtää joka päivä huoltohaalarit päällä. Mahtaavatkohan korjata paljonkin autoja?

• Kutukängi

Mamut on ahkeria perustamaan sikaloita, että olkaas isännät kuulolla.

• muumilaakso1

sit ku noi maahanmuuttajat saapuu somerolle ni eipä tarvii enää lasten kävellä ulkona yksin.....

• KuntalaisetEnsin

Onko Someron kaupunki aikeissa sijoittaa turvapaikanhakijoita
      Lamminniemeen? Jos tuollaisia suunnitelmia on, niistä pitää informoida
      alueen asukkaita etukäteen. Monissa kaupungeissa ja kunnissa, on
      kiinteistöjä ulkopuolisille vuokraamaalla pesty kädet. Tätä ei Somerolla
      saa päästää käymään!

• viapori

soldiers of odin on jo paikalla.

• odotellaan

Salossa ei Somerolla

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      117
      1587
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1448
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      35
      839
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      27
      790
    5. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      736
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      698
    7. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      34
      698
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      690
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      42
      669
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      643
    Aihe