Hieman ihmetyttää, kuinka suuret tilat Google tarvitsee palvelinkeskukselleen, kun jälleen laajennetaan. Keskushan sijaitsee Venäjältä tulevan ja sinne menevän kaapelin vieressä. Onko sillä jotakin merkitystä laajennussuunnitelmiin?
Haminan google-palvelinkeskus
13
307
Vastaukset
- 1900
nopea on ainakin työntekijöitten vaihtuvuus googlen alihankinta firmoissa jatkuvasti haetaan uusia esim iss , menlo taitaa olla melkoinen meno
- luulosairas
Ihminen ihmettelee asioita joita ei ymmärrä. Hieno juttu, että rakentavat.
- luulosairas
Vaihtuvuudesta ei kukaan tiedä, luuletteko ettei lisärekrytointeja tarvita jos homma paisuu kuin pullataikina. Samalla henkilömäärälläkö ne tilukset hoidetaan?
- 1900
saahan sitä noinkin luulla ,mutta todellisuudessa vaihtuvuus on nopeaa.
- luulosairas
eipä ole kymensanomissa juttua googlen yt-neuvotteluista miten kävi , muutama kymmenen sai kenkää.
- Putina
Tulee mieleen, onko Haminan Google-keskuksen alueelle tulossa myös NSA:n toimintoja.
- Snou
Ilmeisesti NSA:n henkilöstölle rakennetaan asunnot aidatulle palvelinkeskuksen alueelle.
- RUKia
Alihankkijoiden henkilöstön vaihtuvuus viittaa salaisiin toimintoihin, joihin myös NSA:n toiminnot kuuluvat.
- folio_ja_hattu
Myös RUK:n, SDP:n, EEC:n ja SEATO:n henkilöstölle tulossa asuntoja.
- Putina
Onko Jatke Oy ja Juhani Pousi taas asialla, kun suuria suunnitellaan? Asemakaavaa valmistellaan Ilmarinkuja 3:ssa eli Ässätornissa Kouvolassa.
Nykyisin 121 hehtaarin alueella on rakennusoikeutta 20 % pinta-alasta. Konsulttifirma esittää asemakaavaa muutettavaksi siten, että rakennusoikeus kasvaisi nelinkertaiseksi eli 80 prosenttiin pinta-alasta. Enimmäisrakennuskorkeus olisi esityksen mukaan 80 metriä merenpinnasta.
- goooog
Rakentamisen ohella suljetaan sitten ihmisiltä pääsy Matinsaareen? onko huhu totta?
- huhuva
Ei ole totta.
- samoa
Eikös sinne matinsaareen ole tehty hiekkatie sen asvaltoidun tien länsipuolelle. Eihän tuo tieto ole mikään huhu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 794204
- 493563
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle512521Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3442031- 1401779
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161695Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan131501Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271427Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?121319- 461253