Vähänkäytetty.fi, kokemuksia?

kiinnostava_nettikirppis

9

1651

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sotkusuu

      ikinä kuullutkaan, taitaa olla niin vähän käytetty.

    • Vähänkäytettytoimii

      Oon käyttänyt myyjänä ja on ihan kätevä paikka. Tosi hyvin toimiva asiakaspalvelu ja ihan ok saanut myytyäkin. Aina ei kauppa käy, mutta niinhän sitä on tavallisillakin kirppiksillä. Kätevää, kun saa tavarat pois omista nurkista.

    • Kusetusta

      Erehdyin tilaamaan ja yksi takki oli liian pieni joten palautin sen. Yllätyksenä laskussa olikin se että normaalien toimitusmaksujen lisäksi on veloitettu myös palautusmaksu (7,80€)
      Että enpä suosittele tilaamaan mitään minkä joudut ehkä palauuttamaan. Aivan perseestä!

    • FlH4Z

      Tilasin ensimmäisen ja myös viimeisen kerran!
      Paketin saapuminen kesti paljon luvattua pidempään, kaikki maksetut vaatteet eivät saapuneet kun viimehetkellä oli huomattu, että yhdessä vaatteessa oli reikä.palautusohjeiden saaminen kesti ,vaikka ne luvataan laittaa kun ilmoitus palautuksesta on tehty eli jouduin kyselemään ja taas odottamaan vastausta.Nyt vihdoin sain palautuskoodin, mutta en vastausta kysymykseeni koska saan rahat tilille palauttamistani vaatteista! EN VOI SUOSITELLA KENELLEKKÄÄN!

    • Anonyymi

      Palautin ensimmäistä kertaa tuotteita, eli mielestäni ollut ihan ok asiakas. Tilannut kerralla paljon, mutta en enää. Jouduin palauttamaan. Palautus ei vielä tänä päivänäkään toimi kunnolla. Asiakas laitetaan tekemään työtä, koska eivät ole osanneet rakentaa toimivaa palautusta ja sitten vielä kylmää asiakaspalvelua. Perivät kuluttajalain vastaisesti palautuksesta maksun, vaikka on toimitettu ohjeiden mukaan. Varmaan keksivät jotain lisää, kun totesin olevani entinen asiakas. Eivät halua nähdä mikä menee pieleen, lähetin kuvan pakkauslistasts. Johon olin merkinnyt palautettavat tuotteet, samoin listan palautuksen mukana. Silti jouduin näppäilemään heidän puolestaan koodit. Tällä asiakaspalvelijalla meni kauemmin aikaa vastailla ja viestiä minulle, kuin että olisi ne itse näppäillyt. Tilaan jatkossa muualta, kilpailijoita riittää jo tuollakin liikeidealla.

      • Anonyymi

        Lastenvaatteissa perustiedot kuten koko ovat virheellisiä. Tilasimme suuren määrän 116-kokoisia vaatteita, mutta niistä suurin osa oli liian isoja tai pieniä (128, 104, 98) ja vain pari paitaa oli 116-kokoa.
        Halvemmaksi tulee tilata vaatteet normaaleista nettikaupoista, jolloin jokainen vaate on tilattua kokoa, ja rahaa ei mene hukkaan vääränkokoisiin vaatteisiin. Kannattaakohan niitä palauttaa, jos kerran itse joutuu maksamaan postikulut eikä ole mitään takeita rahojen takaisin saannista?


    • Anonyymi

      En suosittele. Jos ottavat tuotteesta huonon kuvan, eivät enää vaihda sitä parempaan. Hieno vaate jää todennäköisesti tuon takia myymättä.

      • Anonyymi

        Tuon takia en käytä kirppismestaria, vaan myyn itse. Harmi vaan, että siinäkin on hintoja nostettu. En aio enää myydä muulloin, kuin jos tulee tuntuva alennus. Juuri näytti olevan 10 euron alennus, kun myy itse. Mutta se on liian vähän, jos lähetän 50-100 tuoretta. Lähetän enää, jos tulee 20 euron alennus.

        Laskeskelin juuri, että vuokraamalla pöydän kirpputorilta tulee voitto isommaksi, vaikka pöytävuokra olisi 30 e/vk. Eli 2 vk tulee maksamaan 60 e. Tuona aikana ehtii myymään tusinoittain tavaroita ja vaatteita suositulla kirpparilla, jos vie ahkerasti uutta hyvää sesongin mukaista vaatetta ja tavaraa ja hinnoittelee oikein. Sama summa tulee hetkessä miinusta, kun lähettää vähänkäytettyyn 40 tuotetta. Olkoonkin, että ovat myynnissä monta kk, koska hintaa lasketaan kuitenkin lasketaan säännöllisesti 80% asti. Hintaa joutuu myös pitämään alhaisempaa kuin pöytäkirppiksellä, koska Vähänkäytetty lisää hintaan nykyään hinnasta riippuen 2,99, 3,99 ja 4,99. Sen 1,49 lisäksi, joka menee ihan jokaisesta tuotteesta, vaikkei niitä koskaan myytäisi!

        Jos haluan päästä helpolla vaatteista, enkä välitä siitä että firma ottaa hinnasta itselleen 60%, lähetän Sellpyyn. Siellä en joudu kuitenkaan miinukselle vahingossakaan. Muutoin myyn edullisella/suositulla pöytäkirppiksellä tai Huuto.netissä. Tori.fi meni nyt valikoimastani valitettavan sivuuudistuksensa takia.

        Vähän käytetty toimi ennen mahtavasti ja moni myyjä oli myös tuotoillaan ostaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuon takia en käytä kirppismestaria, vaan myyn itse. Harmi vaan, että siinäkin on hintoja nostettu. En aio enää myydä muulloin, kuin jos tulee tuntuva alennus. Juuri näytti olevan 10 euron alennus, kun myy itse. Mutta se on liian vähän, jos lähetän 50-100 tuoretta. Lähetän enää, jos tulee 20 euron alennus.

        Laskeskelin juuri, että vuokraamalla pöydän kirpputorilta tulee voitto isommaksi, vaikka pöytävuokra olisi 30 e/vk. Eli 2 vk tulee maksamaan 60 e. Tuona aikana ehtii myymään tusinoittain tavaroita ja vaatteita suositulla kirpparilla, jos vie ahkerasti uutta hyvää sesongin mukaista vaatetta ja tavaraa ja hinnoittelee oikein. Sama summa tulee hetkessä miinusta, kun lähettää vähänkäytettyyn 40 tuotetta. Olkoonkin, että ovat myynnissä monta kk, koska hintaa lasketaan kuitenkin lasketaan säännöllisesti 80% asti. Hintaa joutuu myös pitämään alhaisempaa kuin pöytäkirppiksellä, koska Vähänkäytetty lisää hintaan nykyään hinnasta riippuen 2,99, 3,99 ja 4,99. Sen 1,49 lisäksi, joka menee ihan jokaisesta tuotteesta, vaikkei niitä koskaan myytäisi!

        Jos haluan päästä helpolla vaatteista, enkä välitä siitä että firma ottaa hinnasta itselleen 60%, lähetän Sellpyyn. Siellä en joudu kuitenkaan miinukselle vahingossakaan. Muutoin myyn edullisella/suositulla pöytäkirppiksellä tai Huuto.netissä. Tori.fi meni nyt valikoimastani valitettavan sivuuudistuksensa takia.

        Vähän käytetty toimi ennen mahtavasti ja moni myyjä oli myös tuotoillaan ostaja.

        Sellpy on luotettavampi tavaroiden käsittelijä. Ei ole kadonnut mitään. Yksittäinen tuote on joskus hylätty.
        Siellä ei tosin voi myydä itse.

        Vähänkäytetyn tulisi luopua kirppismestareista, mustaa mainetta. Tai itse myyville vielä edullisemmat kulut. Vaikka tuo 1,49 pois tai naurettavan alhaiseksi (0,20 €), joka menee jokaisesta lähetetystä joka tapauksessa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      697
      5679
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      486
      3615
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      162
      3422
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      171
      2657
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2449
    6. 273
      2072
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1527
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      107
      1452
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1399
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1180
    Aihe