Joku ostaa Jaavan Paukun...Nyyh...

Minerva-91

Oon vuokrannu yhtä suokkiruunaa (Jaavan Paukku eli Paukku) Viime talvena ja kesänä. (eli tällä vuokrauksella tarkotan sitä että hevonen on tullu kotiin mulle.) Talvella 1 viikko, kesällä 2 viikkoa. Ja oon aivan rakstunu siihen! Se on mun unelmien hevonen kerrassaan! Pieni pököpää... :)

No nyt kuulin vähän aikaa sitte että joku ostaa Paukun! Itkin aivan hillittömästi, ja en tajua mitä teen! Paukku on vaan sellanen hevonen johon en KIINTYNYT, vaan se oli tyyliin Rakkautta Ensi Silmäyksellä :). Nyt näyttää siltä etten näe paukkua enään ikinä! Kohtalotovereita? Tuntteko kukaan Paukkua? (Sh-ruuna, tprt, asunu enne Keuruulla, muuttaa Mänttään (ymmärtääkseni). Tunteeko kukaan nykusen omistajan? Sukupostissa Paukusta kuvia...)

Olisin kiitollinen jos joku joka Paukun tuntee vastaisi, mutta vastailu ei oo kielletty sellasiltakaan jotka ei Paukkua tunnekkaan...

5

411

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • surullinen.....

      mulle kävi samallail 2 kuukautta sitte...tiedän tunteen...en oo vieläkää toipunu siit...koulu kärsii..kaikki kärsii...elämä ei hymyile...sen omistaja lähti englantii töihi ja myi sen anjalankoskelle...oisin voinu vuokrata sen 8 kuukaudeks ni en ois menettäny mitää...mut ku se on aika säikky ja arvaamaton hepo....

    • devon rex

      moi!mäkin oon tosi surullinen ku se vietiin pois!!!kuka muuten oot???mä oon käyny siel talöliil monesti.senhän ostaa se yks Elge.se on jo ennestään sen hevonen mut se vaan ostaa sen sielt pois...meilaa mulle osotteeseen [email protected] kirjotellaan =)

      • Minerva-91

        Eli oon ny mun isän koneel koko joululoman ja tää näyttö on surkee! seurauksena se etten nää sun sähköpostiossaas... :( Eli en voi kirjustaa sulle. Voikko sä lähettää mulle viestin tähän ossaan: [email protected]


    • minä -88

      paukku oli myös mulla vuokralla yks kesä kolme viikkoo,vähän reilut!ja sen jälkeen oon kerran käyny sillä ratsastamassa...jos haluut niin mulla ois siitä valokuvii koneella niin voisin antaa sulle!ja otan mielelläni itekkin paukusta kuvii jos sulla ois...=)laita viestii osotteeseen [email protected] niin jutellaan lisää ja vaihetaan kokemuksii jos tahot!!!

    • -:tumppu:-

      Huomasin täällä tälläsen viestin, pakko siis vastailla. Elke tosiaan osti Paukun, Paukku asuu nykyään Mäntässä. :) Jos joku haluaa vielä lisää Paukun kuulumisia, laittakaa viestiä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2936
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      106
      2500
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      92
      2256
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      22
      2082
    5. 177
      1896
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      44
      1883
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      46
      1825
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1756
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1558
    10. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      137
      1323
    Aihe