http://www.vuokralaiset.fi/?x118281=197565
"Vuokralaiset ry on huolissaan siitä, että hallitusohjelma ei suinkaan korota yleistä asumistukea eläkkeensaajien asumistuen tasolle, vaan se leikkaa yleisestä asumistuesta -25M€ ja vie eläkkeensaajien asumistukea saavilta 123M€, pudottaen heidät yleiselle asumistuelle."
Vieläkö te yleistä as.tukea saavat tunnette vahingoniloa eläkeläisiä kohtaan?
YLEISTÄ asumistukea leikataan?
5
72
Vastaukset
- voi.vattu
Pari vuotta asunut Helsingissä 25m2 kopissa SATOlla ja vuokraa korotettu joka vuosi reilut 30 euroa. Eipä pysy tuet nousujen mukana ja nyt niitä vielä heikennetään. Köyhimmät köyhtyy vaan ja vuokrafirmat rikastuu heidän selkänahastaan.
- käsittämätöntämenoa
Jaa, just sitä nostettiin ja nyt jo taas lasketaan. Hohhoijakkaa.
Vahingoniloa en ole koskaan tuntenut eläkeläisten asumistuen leikkaamisaikomuksista, päin vastoin. Allekirjoitin myös sen adressin, jossa sitä vaadittiin peruttavaksi, vaikken olekaan eläkeläinen. - Petu_
Parasta olisi kun koko maassa olisi miniminä minimieläkkeen määräinen perustulo ja siihen päälle voisi saada asumistukea. Tuo toisi heti merkittäviä määriä rahaa kulutukseenkin.
- perustuloton
Minulla on minimieläkkeen mukainen eläke, ja jos eläkkeensaajan as.tuen tilalle vaihdetaan yleinen as.tuki, niin ei ole mitään merkittäviä määriä rahaa kulutukseen. Ei niitä ole ollut nytkään.
Eli perustulon pitäisi tulla eläkkeen LISÄKSI taikka olla minimiä (noin 750 e) suurempi.
- kurjuudenytimessä
kyllä tässä jo miettii elämän mielekkyyttä. sairaseläkkeellä , kivut kovia, elämänlaatu huono ja nyt leikataan vielä kaksinkertaiseti asumistukea, no jos liian huonoksi menee niin eiköhän täältä pois pääse,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569