Opintojesi taso?

Mitä olet opiskelut ja missä? :).

39

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pehmopalleroinenmoinen

Olen toiminut kotirouvana elämäni ajan. Entä itse?

• paikkojaenlaita

Oho, Onni muutti linjaansa ja kysyy jotain...
      Eipä tuo salaista ole, ylempi kk-tutkinto ja jatko-opintoja. Ja vähän muuta mielenkiinnon vuoksi:)
      Entäs itse? Pitää vastata kun kysyykin.

• N39alle10000v2015

Ps. Kysytkö vielä ikähaarukan, sukupuolen ja tulotason;D

• minävastaan
    • korkeastikoulutettu

Elämän oppikoulu ja paikkana persläpi valtio Suomi missä rikkaat päättäjät ajattelevat vain itseään ja paksua lompakkoaan

• työtönolen

ollut melkein koko ikäni. Siihen hommaan ei koulutuksia tarvitse. Lisäksi olen itse oppinut palstatohtori.

• onnellista_iltaa

Onni on ainakin korkeassa koulutuksessa...

• OnnilleVastaus

lääketieteen lisensiaatti. Saanko paikan? ; )

• hyperventille

Jopas vitsikästä porukkaa täällä!!!

• sosiaalialaaaa

ihan vain peruskoulu ja amis käytynä.

• deittisivu

Onnin profiili tänne, kiitos.

• Onkosillä

tiedolla joku merkitys SINUN elämässäsi?

• kansalaiskoulu

Miksi haluat tietää? Opiskelu on Suomessa ihan ilmaista ja kuka vain voi halutessaan opiskella. Naurettavaa ylpeillä koulutuksella, minä arvotan ihmisen ihan muuten kuin koulutuksen perusteella. :)

• Jos vanhemmat laiminlyö lapsensa tuen koulua kohtaa hän ei pärjää.

• oppiikäkaikki

Höh höö, toinen on up ja toinen down. Tarkoittaako sitä, että toinen vanhemmista on luuseri? Molempia on tuettu ja hoidettu tasantarkkaan. Mitäs siihen sanot? Toinen pärjää, toinen ei. Kyllä se on luonteesta hyvin pitkälti kiinni, ihmisiin kun ei voi vetää mitään kaavaa . Ei, ei se mene noin.

• vaikkaoletprovo

Toisin sanoen ihmisesi ei arvotu kouluttautumisen perusteella, vaan sillä onko rahaa ja osaako elvistellä sillä.

• JotenSovitaanYhteenDD

apukoulu käytynä oikeen kahteen kertaan

• eimerkitystä

Onnille on varmaankin kaikki pinnalliset asiat kuten status ja suosio tärkeämpiä kuin ihminen kohtaaminen ihmisenä. Vaikka Onnin rakas olisi tekemässä kuolemaa, niin häntä kiinnostaisi silloinkin enemmän oma tärkeytensä. Jos häntä kiinnostaisi oma rakkaansa enemmän niin hän olisi hänen kanssaan nytkin tai olisi selvittänyt välinsä hänen kanssa.

• TeilaajatRoviolle

Älä sinä ala kuule Onnia mollaamaan! Onnista et saa pinnallista tekemälläkään. Onni on vain niin utelias, joka on erittäin yleistä yli-älykkäille ihmisille:) Älykkäät ihmiset ovat usein hyvin uteliaita ja heillä on hyvin kehittynyt mielikuvitus. Ei pinnallisuus tai syvällisyys ole yhdestä irtonaisesta kysymyksestä kiinni. Pitäiskö sinun "ei merkitystä" tarkistaa omia asenteistasi? Onni on tänne kirjoittanut hienoja lohdullisia runoja, ja sinä teilaat hänet yhden kymysyksen perusteella!!

• eimerkitystä
        TeilaajatRoviolle kirjoitti:

Älä sinä ala kuule Onnia mollaamaan! Onnista et saa pinnallista tekemälläkään. Onni on vain niin utelias, joka on erittäin yleistä yli-älykkäille ihmisille:) Älykkäät ihmiset ovat usein hyvin uteliaita ja heillä on hyvin kehittynyt mielikuvitus. Ei pinnallisuus tai syvällisyys ole yhdestä irtonaisesta kysymyksestä kiinni. Pitäiskö sinun "ei merkitystä" tarkistaa omia asenteistasi? Onni on tänne kirjoittanut hienoja lohdullisia runoja, ja sinä teilaat hänet yhden kymysyksen perusteella!!

Teilaan hänet noin puolen vuoden palstakirjoittelun perusteella. Älykkyyttä on hyvin monenlaista ja sen olemassaolo jonkin ihmisen kohdalla riippuu määritelmästä. Esim. narsistit ja psykopaatit ovat tyypillisesti tietyllä tavalla erittäin älykkäitä, mutta sosiaaliselta älykkyydeltään lapsia. En väitä Onnia narsistiksi näiden kirjoittelujensa perusteella, mutta en usko hänen olevan sosiaalisesti kovinkaan älykäs. Jos Onni olisi sosiaalisesti älykäs, niin kyllä hän olisi jo löytänyt keinon saada yhteyden kaivattuunsa. Ja sitä paitsi Onnikin on teilannut palstalla kymmeniä kirjoittajia haukkuen heitä esim. vähä-älyisiksi, imbesilleiksi ym.

• kysylisäävaan
        eimerkitystä kirjoitti:

Teilaan hänet noin puolen vuoden palstakirjoittelun perusteella. Älykkyyttä on hyvin monenlaista ja sen olemassaolo jonkin ihmisen kohdalla riippuu määritelmästä. Esim. narsistit ja psykopaatit ovat tyypillisesti tietyllä tavalla erittäin älykkäitä, mutta sosiaaliselta älykkyydeltään lapsia. En väitä Onnia narsistiksi näiden kirjoittelujensa perusteella, mutta en usko hänen olevan sosiaalisesti kovinkaan älykäs. Jos Onni olisi sosiaalisesti älykäs, niin kyllä hän olisi jo löytänyt keinon saada yhteyden kaivattuunsa. Ja sitä paitsi Onnikin on teilannut palstalla kymmeniä kirjoittajia haukkuen heitä esim. vähä-älyisiksi, imbesilleiksi ym.

No niin rauhaa... Tämä on taas riitapukareiden kalastelua eli houkuttelua. Mutta lyhyesti: mä en käsitä Onni-nimimerkkisen musiikkimakua, teknisiä linkkejä enkä ihme eläinjuttuja. Mut pidän runoista ja hymyn jakamisesta. Mitä täten voin sanoa Onnin älykkyydestä- en yhtään mitään, näiden perusteella! Ette tekään varmaan.

• Lakinainen

Lukiopohjalla rakas Onnukka! ♡

• tasojakinlöytyy

Elämä on jatkuvaa oppimista. Aika tasokas olen, monella tapaa.

• aloittajamaisteri

työtön sellainen. Maistereiksi voi opiskella kuka hyvänsä ja heistä suurin osa jää ilman töitä. Myötähäpeillen olen joutunut kuulemaan heidän hehkutustaan akateemisuudesta. :-/

• OpettajaJaPillerihumala

Saako ohjaushommissa oleva olla töissä pillerikännissä?? Pelottava kokemus kun silmät seisoo päässä ja käytös on holtitonta..

• Kehoitaisin

työnantajaan tulee olla yhteydessä, jos epäilee opettajan olevan työssään päihteiden vaikutuksen alaisena. Itse tekisin tämän välittömästi.

• eitöissähuuruissa

Samoin minäkin tekisin ilmoituksen, jos opettaja tai ylipäätään kukaan työntekijä olisi päihteiden vaikutuksen alaisena työpaikalla. Tuollaista ei tule hyväksyä.

• tasokasyksilö

Nimenomaan TASO on se joka määrittää ihmisen hyvyyden.

• Ilmiannosta

sen voi tehdä myös anonyymisti, jos kokee ohjaajan käyttäytyneen sopimattomasti tai epäilee hänen käyttävän huumaavia myös työaikana. Monissa paikoissa on käytössä palautelomakkeet, jotka voi jättää niille tarkoitettuun laatikkoon.

• oikeastitällätavalla

Monissa oppilaitoksissa nämä systeemit on tehty kumpaakin osapuolta suojaamaan niin, että henkilöllisyys voidaan tarvittaessa selvittää. Ohjattavan ilmoitukset eivät tällöin vaikuta hänen työstä suoriutumiseen ohjaajan silmissä, mutta toisaalta myös ohjaajalla suoja asiattomista henkilökohtaisuuksista.

• Mistäköhänjohtuu

tähän ketjuun kirjoitettuja viimeisiä viestejä ei pysty lukemaan. Viimeisin viesti on lähetetty 22.41, mutta eipähän näy. Taitaa olla liian kuuma aihe..

• Maisterintutkintoa

Suomessa yliopistossa
      Loput kouluttautumisen työelämän kautta ja kieliä

• kouluttamaton

siivoojatar tässä, hei. :)

• insinööri__

siivoja 5v.

• peruskoulu

ylä ja ala aste

• Sattuipasse

Riittävästi tähän elämään pärjätäkseni nykyisessä työssäni. Hassu sattuma jonka tajusin vasta nyt :) kaikki koulut käyty L-alkuisissa.

• koulujakäynyt

Suihinottoa 25 vuotta, Ranskan kuuluisimmassa suihinotto-koulussa, sain täydet pisteet joka vuosi. Pyllistämistä 20 vuotta Saksan salaisimmassa pyllistämis-koulussa, sielläkin sain täydet pisteet joka vuosi. Lantion pyöritystä kasvojen yläpuolella 15 vuotta, siinäkin sain täydet pisteet joka vuosi. Olen siis vasta aloittelija kuitenkin, en ole juuri päässyt näitä toteuttamaan tositoimissa ulkomaailmassa. Opiskeluaika oli erittäin antoisaa.
      Eikä tässä vielä kaikki, en halua tänne kertoa kaikkea, etten vaikuta leuhkalta.

• YlitänköVaatimukset

kansakoulu jäi kesken, kun aloitin tankotanssikurssin. sen jälkeen olen ottanut joitakin kielitunteja ja nyt olen twerkkauskurssilla

• Täälläonkyllä

Aika sekalaista porukkaa.
      Maailman vanhinkin ammatti edustettuna.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      60
      3435
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      47
      2951
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      124
      2809
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      354
      1877
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1116
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1111
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      197
      1050
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      27
      879
    9. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      45
      869
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      104
      864
    Aihe