Hei kaikki nuoret lestadiolaispojat!

Nimetön

Olen kiltti,aikas hiljainen ja ujo ei-lestadiolais tyttö.Haluaisin tutustua lestadiolais-poikaan mistä päin suomea tahansa.Jos kiinnostaa laita mailisi osite niin voidaan mailailla.

6

2792

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pete

Kiva. Olisi mukava kuulla sinusta hiukan ensin. Minkä näköinen olet (lihava/laiha/blondi/pituus yms) Oletko täysi-ikäinen eli et. Onko sinulla aiempaa kokemusta pojista tai miehistä. Pidätkö mahdollisena tapaamisia silloin tällöin ilman sitoutumista yms.

• Lapset mielessä?

Olen tumma ja 20v.Niin siis haen seuraa ihan tositarkoituksella,,sinä et taida hakea.Ei ole kokemusta miehistä pahemmin,haluaisin vain löytää tulevan aviomiehen itselleni ja lestadiolaiset ovat useimmat varmasti uskollisia,eivät juo jne.Sellaisia arvoja kunnioitan.

• Lapset mielessä?

Olen siis 164,5 cm ja paino tällä hetkellä 58 kg,lihosin sairaalassa olo-aikanani 8 kg :(.Olen kova ulkoilemaan koska meillä on koira.Muuten harrastan lukemista.

• Pete
        Lapset mielessä? kirjoitti:

Olen siis 164,5 cm ja paino tällä hetkellä 58 kg,lihosin sairaalassa olo-aikanani 8 kg :(.Olen kova ulkoilemaan koska meillä on koira.Muuten harrastan lukemista.

Se vastaukseni oli hiukan provo... Niistä mitoista ja kokemuksista. Itse en täytä mittojasi. Ei sinänsä että liikoja pyytelisit, mutta juttu nyt vaan on niin. Tsemppiä silti. Tunnut ihan asialliselta ja tasapainoiselta. Joskus elämässä menee niin. Että rehellisyys palkitaan rehellisyydellä ts. en pelleile enää.

• eteläsuomalaispoika, 86
        Lapset mielessä? kirjoitti:

Olen tumma ja 20v.Niin siis haen seuraa ihan tositarkoituksella,,sinä et taida hakea.Ei ole kokemusta miehistä pahemmin,haluaisin vain löytää tulevan aviomiehen itselleni ja lestadiolaiset ovat useimmat varmasti uskollisia,eivät juo jne.Sellaisia arvoja kunnioitan.

Nojaa,

itsepä en oikeastaan ole lestadiolainen - mutta seurakuntaperheestäpä hyvinkin, vähän toisenlaisesta seurakunta -"lahkosta" nääs, vaan.

Ja vaikutti ihan kiinnostavalta, kirjallisuusharrastuksesi ja muutenkin. (Minkä tyylistä kirjallisuutta. Raamattuakos? :P Fantasiaa? Tietokirjallisuutta...?)

Kuitenkin kysyn ja mietin, ettäkö minkä takia olit sairaalassa, mikä nääs tuli viestissäsi esille.

PS. en polta, en juo. En harrasta itsekään pahemmin muuta kuin lukemista, tietokeneintia, dynaamista opiskelua, eri paikoissa käyntiä jne. ... sellasta tylsää ja tylsää filosoftista rationalisointia.

• Muuk

Hei Nimetön, älä täältä foorumilta ketään etsi,
      vaikeuksia ja murheita vain siten voit kohdata.

Etsi seuroissa, rukoile.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      13
      3293
    2. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      83
      1629
    3. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      264
      1468
    4. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      73
      1445
    5. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      237
      1341
    6. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1120
    7. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1079
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      134
      1060
    9. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      92
      1003
    10. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      65
      993
    Aihe