Moi tykkään runkata sukkahousuihin kun ne on jalassa nytkin on 10den sukkahousut mustat mitä muut mieltä
Tykkään runkata
5
784
Vastaukset
- Kedj
Tykkään. Oikeesttaan kaikista nasiten alusvaatteista. Nytkin päällä sukkanauhaliivisetti, stringit ja sukkanauhasukat. Kulli seisoo nii perhanasti. Kohta menne dildo vieä peppuun. Aah..... Jos ei oo kokeillu niin kannattaa.
- Anonyymi
Minä käytän myös joka päivä naisten alusvaatteet kun runkkaan mun posliini kulli. Tulee parhaat orkut naisten vaatteisiin pukeutuneena.
Sukkanauhaliivit sukat rintaliivit ja korkokengät
päällä on mahtavaa runkata.
M 62 Ukm CD 👍🙂 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä käytän myös joka päivä naisten alusvaatteet kun runkkaan mun posliini kulli. Tulee parhaat orkut naisten vaatteisiin pukeutuneena.
Sukkanauhaliivit sukat rintaliivit ja korkokengät
päällä on mahtavaa runkata.
M 62 Ukm CD 👍🙂Tykkäätkö laitella kuvia..Kiinnostaa kyllä [email protected]
Kaikki erikoisrunkkarit on just kovia jätkiä 👍. Itse olen niin velttokulli ja haluton, että runkkailu ei oikein luista. Kullia rykkään pyllyyn ottaa ni silloin sentään seisoo vielä. Ja ikää kumminkin vasta 40v .... mut velttokullihan mä oon, stna.
- Anonyymi
Nylon on mun fetismi
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 162326
- 441261
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70897- 45821
Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää134816- 59797
- 42766
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44725Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe161709Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130673